  • 1. Data: 2006-09-01 10:19:23
    Temat: Lukas
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    w poniedziałek doszło do zmiany na stanowisku prezesa Telekomunikacji
    Polskiej. Marka Józefiaka zastąpił Maciej Witucki, dotychczasowy szef
    Lucas Banku.

    Facet popełnił harakiri :), czy też z lukasem jest tak żle

    --
    Oli

  • 2. Data: 2006-09-01 10:22:03
    Temat: Re: Lukas
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Olisadebe <O...@a...com> wrote:
    > Facet popełnił harakiri :), czy też z lukasem jest tak żle

    Z lukasem jest tak dobrze, ze wolal isc na lepsze stanowisko ;)
    Wiesz co by nie mowic, TPSA to jedna z najwiekszych firm w Polsce

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-09-01 12:12:20
    Od: Baobam <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Sep 2006 12:22:03 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Z lukasem jest tak dobrze, ze wolal isc na lepsze stanowisko ;)
    > Wiesz co by nie mowic, TPSA to jedna z najwiekszych firm w Polsce
    Przepraszam, ale nie rozumiem. Czy z Lukas Bankiem jest rzeczywiście
    kiepsko, czy nie? Chciałem tam zakładać konto osobiste...
    Proszę o rzetelną odpowiedź.
    --
    Pozdrawiam,
    Baobam

  • 4. Data: 2006-09-01 15:31:55
    Od: "jos" <b...@g...pl>

    > Przepraszam, ale nie rozumiem. Czy z Lukas Bankiem jest rzeczywiście
    > kiepsko, czy nie? Chciałem tam zakładać konto osobiste...
    > Proszę o rzetelną odpowiedź.

    hehe i tak rodzi sie plotka ;)

    pozdr
    jos

  • 5. Data: 2006-09-01 19:24:33
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Baobam napisał:

    > Przepraszam, ale nie rozumiem. Czy z Lukas Bankiem jest rzeczywiście
    > kiepsko, czy nie? Chciałem tam zakładać konto osobiste...
    > Proszę o rzetelną odpowiedź.

    Już rzetelnie odpowiadam. Z Lukasem jest całkiem dobrze, sam mam tam konto.
    Zdziwiłem się tylko, że prezes banku wybrał karierę w wielkiej firmie,
    której kondycja nie jest najlepsza.

    --
    Oli

  • 6. Data: 2006-09-01 19:34:03
    Od: Baobam <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Sep 2006 21:24:33 +0200, Olisadebe napisał(a):

    > Już rzetelnie odpowiadam. Z Lukasem jest całkiem dobrze, sam mam tam konto.
    > Zdziwiłem się tylko, że prezes banku wybrał karierę w wielkiej firmie,
    > której kondycja nie jest najlepsza.
    Dzięki.
    --
    Pozdrawiam,