  • 1. Data: 2006-09-01 08:37:41
    Temat: Stare waluty
    Od: Baobam <b...@o...pl>

    Witajcie

    Czy można jeszcze sprzedać w jakiś sposób 2000 lirów włoskich i 100 franków
    francuskich?
    --
    Pozdrawiam,
    Baobam

  • 2. Data: 2006-09-01 09:03:37
    Temat: Re: Stare waluty
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy można jeszcze sprzedać w jakiś sposób 2000 lirów włoskich i 100 franków
    > francuskich?

    w ich bankach narodowych, ale sa to niskie kwoty (na zlotowki), ze nie
    warto sie fatygowac
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-09-01 09:43:23
    Od: Baobam <b...@o...pl>

    Dnia Fri, 01 Sep 2006 11:03:37 +0200, RobertS napisał(a):

    > w ich bankach narodowych, ale sa to niskie kwoty (na zlotowki), ze nie
    > warto sie fatygowac
    Dzięki za odpowiedź
    --
    Pozdrawiam,
    Baobam

  • 4. Data: 2006-09-01 09:57:56
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Baobam" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za odpowiedź
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Baobam

    2000 lirów to ok. 1 euro, a 100 franków to ok. 15 euro
    z lirami to szkoda zachodu a z frankami to jakyś miał kogos co jedzie do
    francji to możesz mu dać, to może gdzieś wymieni na miejscu

  • 5. Data: 2006-09-01 11:32:33
    Od: AP <a...@o...pl>

    Baobam napisał(a):
    > Witajcie
    >
    > Czy można jeszcze sprzedać w jakiś sposób 2000 lirów włoskich i 100 franków
    > francuskich?
    W stolicy przed oddziałem NBP przy Placu Powstańców 4 są 2-3 osoby
    (praktycznie codziennie), które pytają wchodzących o stare waluty.
    Nie wiem, czy akurat tymi byłyby zainteresowane...