  • 1. Data: 2009-01-13 18:20:55
    Temat: z cyklu: rozliczenie transakcji kartą w Polbanku
    Od: k...@o...pl

    Jako, że istnieje stronka z kursami Mastercarda:
    http://www.santanderconsumer.pl/17419.xml
    (jeśli ktoś zna lepszą to niech napisze...:)

    sprawdziłem sobie dwie transakcje.

    Obie wykonane KK MC Polbank w dniu 2 stycznia, zaksięgowane 5
    stycznia.
    Kurs zgadzają się z kursami podawanymi przez tą stronkę prawie
    idealnie.
    Niestety strona podaje kursy w odniesieniu do EUR więc dla USD i AUD
    musiałem podwójnie przeliczać, może dlatego mam błąd 1 gr(strona
    podaje 1 gr mniej) dla drugiej transakcji(na kwotę 20 AUD).

    Z kursu wynika, że decydująca była data wykonania transakcji a nie
    księgowania.