eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLukas 8% oszczędnościowe - przedłużona promocjaRe: Lukas 8% oszczędnościowe - przedłużona promocja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.astercit
    y.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <gkk8o8$ktn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <49705b33$0$29385$f69f905@mamut2.aster.pl> <gkpm4i$ng5$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Lukas 8% oszczędnościowe - przedłużona promocja
    Date: Fri, 16 Jan 2009 21:13:24 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 30
    Message-ID: <4970ea78$0$29359$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 16 Jan 2009 20:13:44 GMT
    NNTP-Posting-Host: 77.236.12.182
    X-Trace: 1232136824 mamut2.aster.pl 29359 77.236.12.182:1679
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:471019
    [ ukryj nagłówki ]

    From: "Piotr Gralak" <g...@g...pl>

    > jak się tak będziesz obrażał to niedługo ci się banki skończą :P

    Ja się nie obrażam. Ja piszę reklamację i czekam na odpowiedź. Jeżeli będzie
    sensowna, to znaczy że bank poważnie traktuje klientów i jest sens z nim
    rozmawiać.
    Jeżeli nie, to spośród ułomnych banków wyszukuję ten, którego ułomności mi
    najmniej przeszkadzają (lub który przynajmniej najsensowniej odpowiada na
    reklamacje).

    > wskazówka uniwersalna - unikać czynnika ludzkiego ;)

    Banki sa tworzone przez ludzi. Ktoś podjął decyzję o tym, że dopiero 13-go
    podejmie decyzję o oprocentowaniu. Ktoś podjął decyzję o wysłaniu informacji
    dopiero 14-go. I ktoś odpowiada za ten ogólny bałagan. I nie jest to
    bynajmniej osoba w oddziale ani na infolionii, tylko ktoś z zarządu.
    Czym innym jest pomyłka czy niekompetencja "osoby interfejsu" którą
    wybaczam, a czym innym świadoma polityka zarządu. Jeżeli zarząd banku mi nie
    odpowiada, to szukam lepszego banku i lepszego zarządu.

    Poza tym rynek banków w Polsce jest dość konkurencyjny i jest dokąd pójść.
    Zanim zrobię pełne koło, to powstaną nowe banki, zarządy w starych się
    zmienią lub nauczą się poważniej traktować klientów i będzie pięknie :),

    pozdrawiam,

    Michał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1