    From: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas Bank - ciekawostka
    Date: Thu, 23 Dec 2004 15:28:35 +0100

    Jak wiadomo, konto w Lukasie można otworzyć, aktywować i używać go, nie
    pojawiając się nigdy w oddziale.
    Okazuje się jednak, że nie do końca. Wymieniłem ostatnio dowód osobisty i
    jestem zmuszony udać się do oddziału w celu zgłoszenia tego faktu. Nie można
    zgłosić telefonicznie ani wysłać ksera pocztą. Wydaje mi się to tym bardziej
    dziwne, że do założenia konta przesłanie kserokopii wystarczyło.
    Jako, że nigdy jeszcze oddziału na oczy nie widziałem, rozpieszczony tym
    faktem, zacząłem kombinować, jak by to obejść i w końcu wymyśliłem: Należy
    zamknąć konto i otworzyć sobie nowe :-) Obie te operacje można przeprowadzić
    unikając wizyty w oddziale. Zaraz dzwonię do Lukasa, żeby to potwierdzić.
    Ciekaw jestem reakcji BOK-u :-)

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl