  • 11. Data: 2005-11-15 07:09:12
    Temat: Re: Lukas Bank - www.nieczekaj.pl
    Od: RobertSA <n...@a...invalid>

    On Mon, 14 Nov 2005 10:22:11 +0100, cometa <c...@s...pl> wrote:

    > miałem już nie pisać co nie działa bo jakoś nie ma zainteresowania
    > tym postem, ale jednak może coś napisze :)

    Jest zainteresowanie - wszyscy czekali na spelnienie obietnicy ;)

    > - TFI - nie wiem czy to jest wada, ale miało być online, mimo wpłaty na
    > fundusz nadal się nie pojawiła wartość jednostek uczestnictwa (wpłata
    > była dokonana 10-11-2005, może to przez długi weekend :)))))

    Nie korzystam z TFI w Lukasie, ale obowiazuje Statut funduszu jesli chodzi
    o terminy wycen, a wiec liczba jednostek nie moze pojawic sie od razu, bo
    nie jest znana (zalezy od ceny nabycia, ktora nie jest znana w momencie
    zlecenia). Zatem sądze, ze to nie jest błąd.

    --
    Robert