  • 1. Data: 2005-11-08 14:38:06
    Temat: Pytanie o odsetki od kredytu
    Od: marcinp <m...@a...pl>

    Witam

    Mam nadzieje, ze ktos wie cos wiecej na ponizszy temat.

    Otoz bedac dzisiaj w banku pani z okienka poinformowala mnie, ze
    zaciagajac kredyt na mieszkanie (rynek pierwotny) po nowym roku tzn w
    2006, nie bedzie mozna odliczac odsetek od zaciagnietego kredytu.

    Jezeli juz jest to prawda to co z kredytem, ktory bedzie zacigniety w
    2005 ale podpisanie aktu notarialnego bedzie w 2006?

    Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Marcin