  • Data: 2005-12-12 16:49:27
    Temat: Lukas i dostep przez internet.
    Od: "camelek.net" <t...@g...raki.zimu.ja> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.
    Jako, że jest to pierwszy mój post na tę grupę to chciałbym się ładnie
    przywitać :-)
    "Ładnie się witam"

    Tak naprawdę, chciałem opisać "maleńki problem" związany z dostępem przez
    internet do Lukasa przy pomocy przeglądarki internetowej Opera (jej
    najnowszych wcieleń - również na urządzenia mobilne).
    Są kłopoty z wysyłaniem przelwów, wybieraniem kontrahentów i takich tam.
    Firma robiąca system ma problemy z podstawowymi zasadami pisania formularzy
    html.

    Zgłaszając do obsługi technicznej, że mają problem z tym swoim "nowiutkim"
    system dostałem taką oto odpowiedź:
    "Do korzystania z e-Banku zalecamy używanie przeglądarek typu: Internet
    Explorer 5.0, Netscape Navigator 4.75 oraz ich nowszych wersji. Dopuszczamy
    możliwość korzystania z e-Banku z innych przeglądarek pod warunkiem
    spełnienia następujących wymogów: - obsługa 128-bitowego protokołu
    szyfrowania transmisji danych - włączona obsługa java script - włączona
    obsługa tymczasowych plików typu "cookie" Oznacza to, że zalecamy
    przegladraki IE oraz NN i dla nich jesteśmy w stanie podać konfigurację.
    Pozdrawiam"

    Znaczy się Lukas poleca 7-mio letnie przeglądarki, które są szczytem
    bezpieczeństwa i stabilności mając w nosie przeglądarki, które należą do
    najbezpieczniejszych na rynku.
    Ja nie wiem jak inni grupowicze przestrzegają zasad bezpieczeństwa podczas
    łączenia się do banku - ale ja zwracam dosyć baczną uwagę na
    bezpieczeństwo, zarówno samego systemu jak i programów którymi się do tegoż
    łączę.
    I tutaj moja pointa - chciałbym _napiętnować_ Lukasa za takie olanie
    użytkowników i takie bezmyślne robienie systemu za grube miliony. Chciałbym
    jednocześnie ostrzec ludzi którzy się zastanawiają nad wyborem banku -
    Lukas już dla mnie nie jest i nie będzie godny polecenia (a kiedyś dzięki
    mnie zyskał kilku klientów).

    Pozdrawiam.
    Kamik