  • 11. Data: 2002-08-09 12:08:31
    Temat: Re: Lukas - problemy z serwisem w necie
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aj0aib$jkj$1@news.tpi.pl...

    [...]
    > Tak czy inaczej - ta koniecznosc recznej aktualizacji, jest tylko dowodem
    > ich dziadowskiego systemu.
    Eee, tam czepiasz się - mają to rozwiązane tak i już.

    KJ

  • 12. Data: 2002-08-09 12:11:19
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > Eee, tam czepiasz sie - maja to rozwiazane tak i juz.

    Ale czy nie mogliby np. aktualizowac ten stan co godzine ??? Bylby to na
    pewno uklon w strone modemowcow.
    Czesto tez wyskakuja omunikaty w stylu "Serwer zajety. Prosze sprobowac
    pozniej" itp...

    Pozdro
    Negatyw

  • 13. Data: 2002-08-09 13:17:59
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > Ironie widzę, ale można też zamiast robić kawę zlecać przelewy gdy w tle
    > aktualizuje się stan konta.
    poniewaz kawy nie pije to:
    klikam aktualizacje, puszczam przelewy... z mbanku, a jak skoncze to
    lukas juz gotow do pracy (jak wolno dzialaja to jeszcze do fortisa
    zajrze)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 14. Data: 2002-08-09 13:23:05
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Negatyw napisał(a):

    > Ale czy nie mogliby np. aktualizowac ten stan co godzine ??? Bylby to na
    > pewno uklon w strone modemowcow.
    moze oni tez maja modem?
    po co aktualizowac wszystkie konta jesli tylko na niektore sie ktos
    zaloguje w ciagu najblizszej godziny?

    > Czesto tez wyskakuja omunikaty w stylu "Serwer zajety. Prosze sprobowac
    > pozniej" itp...
    modem sie zapchal ;)

  • 15. Data: 2002-08-09 13:47:56
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moze oni tez maja modem?
    > po co aktualizowac wszystkie konta jesli tylko na niektore sie ktos
    > zaloguje w ciagu najblizszej godziny?

    he he he Oni modem???? :)))) Oni niepotrzebnie oszczedzaja. Trza
    zainwestowac w lepszy system obslugi i po klopocie! :)))

    > modem sie zapchal ;)

    ROTFL :)))

    Pozdro
    Negatyw

  • 16. Data: 2002-08-09 14:45:38
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    RobertS wrote in news:3D53C107.FF8F3AD5@go2.pl:

    > poniewaz kawy nie pije to:
    > klikam aktualizacje, puszczam przelewy... z mbanku, a jak skoncze to
    > lukas juz gotow do pracy (jak wolno dzialaja to jeszcze do fortisa
    > zajrze)

    Tez nie pije kawy, ale... że zapytam - czemu wolisz przelewy puszczac z
    mbanku, skoro w Lukasie masz znacznie tansze potwierdzenia w razie
    czego?
    I mniej zawodne i bogatsze stale zlecenia?

  • 17. Data: 2002-08-13 08:33:35
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):
    > Tez nie pije kawy, ale... że zapytam - czemu wolisz przelewy puszczac z
    > mbanku, skoro w Lukasie masz znacznie tansze potwierdzenia w razie
    > czego?
    > I mniej zawodne i bogatsze stale zlecenia?
    w mbanku mam dowolne przelewy (nie mam tokena w lukasie)