  • Data: 2011-07-15 16:37:16
    Temat: Lukas wie o mie dużo...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    W skrzynce pocztowej list:
    "[...] Czas zrealizować swoje plany!
    Z pewnością pomoże w tym oferta kredytu gotówkowego.
    Proponujemy panu kredyt w wysokości 4800 zł.

    Wyskość maksymalnej kwoty kredytu wyliczona została na podstawie
    ostatnich informacji o dochodach i może ulec zmianie po zbadaniu
    zdolności kredytowej."

    Dalej, że spłata wygodna itd. Zapraszają do jednej z placówek
    bankowych z zaświadczeniem z zakładu pracy lub wyciągiem z konta
    z ostatnich 3 miesięcy. Czym przyznają się, że wyżej pisali
    bzdury i nie mają pojęcia o tym, czy pracuję na etacie czy nie
    i jakie mam dochody.
    Nie informowałem banku o tym, czy pracuję, tym bardziej ile
    mogę zarabiać. Przez konto przewijały się nieregularnie drobne
    kwoty, nigdy nie wpływała zapłata. Po tym jak bank dołączył
    do innych w stadardzie przetwarzania danych transakcyjnych
    przestałem z niego korzystać.

    Pytania:
    Głupi żart czy jednak coś wiedzą, a jeżeli tak to skąd? Ciekawe
    czy by powiedzieli...
    Ile trzeba mieć wg nich dochodu żeby zaoferowali 4800 kredytu?

    Arek