  • 1. Data: 2008-05-02 09:48:55
    Temat: [Multi] Ja Active a Aquarius Classic
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Czy po zmianach ktoś widzi sens otwierania rachunku Ja w taryfie Active
    zamiast Aquariusa w taryfie Classic?

    Niby bonusów żadnych nie ma z tego Aquariusa, poza dość wirtualnymi zyskami
    z tańszych wybranych operacji w placówkach i kanale telefonicznym, typu
    "przelew do ZUS".

    Nie chce mi się szperać zbyt dogłębnie po TOiP, karty debetowe chyba w obu
    przypadkach darmowe, a dla Aquariusa chyba jest nieco lepsza oferta
    depozytowa.

    Jak rozumiem jedyna różnica, to poziom wpływów (1500 vs 5000) dający darmowe
    prowadzenie rachunku, czy mam rację? Jak rozumiem "wpływy" mogą być z
    dowolnego tytułu, a nie jakieś tam imaginacje typu "wynagrodzenie", prawda?

    marekz