  • 21. Data: 2007-01-27 22:39:00
    Temat: Re: MEGA-AWARIA MBANKu!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    > też idzie. sprawdziłem właśnie. MSIE 7.
    >
    > może być, że ludzie z mbanku nie tak ustawili firewalla, i część
    > neostrady wycina. tego nie wiem. ja przynajmniej mam IP TP z 83.22.0.0/16.
    >
    > --
    > tenesu

    Dzieki za info. U mnie pomoglo jak mi pan przedyktowal jakies proxy tepsy z
    portem 8080 i poskutkowalo po chwili.

  • 22. Data: 2007-01-27 22:41:49
    Od: k...@p...onet.pl

    > PS. I czy nie dziwi Was, ze na poczatku mojej przygody, w ramach TEJ SAMEJ
    > sesji moglem otwierac WSZYSTSKIE inne strony, tylko nie mbank. Czy to aby na
    > pewno mozliwe, zeby w takiej sytuacji awaria byla po stronie mbanku. Raczej
    > nie logiczne.

    Chcialem napisac oczywiscie: "Czy to aby na pewno mozliwe, zeby w takiej
    sytuacji awaria byla po stronie tepsy? Raczej nie logiczne.". To chyba ta
    zylka o ktorej pisaliscie. Jak mnie wkurza jakims prostackim komunikatem do
    mnie to mi na pewno peknie.
    10 post z 10 dzis wieczor, wiec pewnie duz juz nie popisze. Takze bede
    odpieral razy jutro, bo spodziewam sie w tak szacownym jak sie okazuje gronie
    wielu.

  • 23. Data: 2007-01-27 22:49:12
    Od: "emes" <e...@w...pl>

    zmien bank jesli masz z nim problemy, chociaz dla klientow maloletnich to
    niewiele jest ofert ...

    Michal

  • 24. Data: 2007-01-27 22:52:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On 27 Jan 2007 23:34:23 +0100, k...@p...onet.pl
    wrote:

> [...]
    >pewno mozliwe, zeby w takiej sytuacji awaria byla po stronie mbanku. Raczej

    Bardzo logiczne, że jeśli inni mogli, to problem lezy u Ciebie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 25. Data: 2007-01-27 23:10:39
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > pewno mozliwe, zeby w takiej sytuacji awaria byla po stronie mbanku. Raczej

    Tysiące powodów może być tego przyczyną np mbank ma do tepsy wykupione
    specjalne łącze i to łącze obsługują urządzenia i zdarza się niestety w
    życiu, że coś się psuje albo ktoś sobie testuje bootnet i zapodał z
    neozdrady DDoS na *.mbank.pl albo ktoś nie tak ustawił routnig albo źle
    skonfigurował port na swtichu/routerze albo w access-list jest zły wpis
    albo tylko na co drugi pakiet SYN przychodzi ACK itd itp. Dlatego nie
    dziw się że ludzie po prostu nie traktują Ciebie poważnie bo taki postów
    jest tutaj pełno każdego tygodnia a krzyczenie MEGA-AWARIA MBANK w
    sobotni wieczór tylko dlatego, że u mnie nie działa zakrawa na klasyczne
    trolowanie.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 26. Data: 2007-01-28 09:36:43
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > A co do problemu, to moze doprecyzuje zebyscie wiedzieli: mbank powiedzial, ze
    > od godziny nie mozna sie zalogowac na strone mbanku jezeli providerem jest
    > tpsa.

    Totalna bzdura. Używam InternetDSL i jakoś Mbank wchodzi jak nóż w masło :)

    Powiedz im by zmienili sobie system standardowych odpowiedzi na nowszą
    wersję

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 27. Data: 2007-01-28 10:05:50
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    SOA #1: u mnei dziala :D:D:D

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 28. Data: 2007-01-28 10:07:40
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    > To jest jasne. Ale czy czasem ten problem nie wynika z nowych zabezpieczen
    > mbanku? Nieprzetestowanych?

    absolutnie nie.
    zreszta sam opisales kwestie proxy - co ewidentnie wskazuje na TPSA.

    poza tym skoro od inych providerow dziala to NIE JEST to kwestia mBanku.
    troszke techniki jak widze przydaloby sie rozpoznac.

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 29. Data: 2007-01-28 11:20:22
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    <k...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Wszystko działa i buczy. Stronka ładuje się jak należy, więc chyba problemik
    tak jak napisali inni leży po twojej stronie :)

    PS. Jak możesz być klientem mBanku od stu lat? :P

  • 30. Data: 2007-01-28 11:32:50
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
    > na infolinii mbanku potiwerdzono, ze jest jakis problem w tpsa z otwieraniem
    > tej strony.

    Bo jest. TPSA ostatnio ma problemy, nie tylko z mbankiem. Aczkolwiek
    mBank wczoraj o godzinie, kiedy napisales pierwszego posta, u mnie na
    neostradzie dzialal prawidlowo.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net