  • 11. Data: 2004-09-29 13:48:36
    Temat: Re: OT stypa u Bartola
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nic to, trzeba bedzie zrobic stype skladkowa. :-D

    Po ile się zrzucamy i czy można wpłacać w BePeHahaha - to był ulubiony bank
    denata :-)

  • 12. Data: 2004-09-29 14:01:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Po ile się zrzucamy i czy można wpłacać w BePeHahaha - to był ulubiony bank
    > denata :-)

    Kurde, chwile mnie nie ma i juz sobie z moim duchem uzywacie. W kazdym
    razie jak kazdy pozadny bog wskrzesilem sie dla dalszej chwaly.

    Stypy nie bedzie. Nawet skladkowej. :-P

    Bartol

  • 13. Data: 2004-09-29 14:03:13
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:01:45 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    napisał:

    > Stypy nie bedzie. Nawet skladkowej. :-P

    Buuuuu hlip hlip ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 14. Data: 2004-09-29 14:11:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Buuuuu hlip hlip ;-)

    Nie płacz - stypa na pewno będzie. Trzeba sie tylko postarać, żeby Bartolek
    wykopyrtnął sie przed nami :-P

  • 15. Data: 2004-09-29 14:13:29
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:11:04 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Nie płacz - stypa na pewno będzie. Trzeba sie tylko postarać, żeby
    > Bartolek
    > wykopyrtnął sie przed nami :-P

    Przygotuj arszenik, w weekend będę w Twoich stronach to go od Ciebie
    odbiorę ;-) Pomozemy mu w tym ;-)

  • 16. Data: 2004-09-29 14:15:04
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie płacz - stypa na pewno będzie. Trzeba sie tylko postarać, żeby Bartolek
    > wykopyrtnął sie przed nami :-P

    Cholera.

    Bartol

  • 17. Data: 2004-09-29 14:16:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cholera.

    Żadna "cholera" tylko adresik podaj. Jaki już się szykuje, a ja szykuję
    arszenik :-)

  • 18. Data: 2004-09-29 14:20:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przygotuj arszenik, w weekend będę w Twoich stronach to go od Ciebie
    > odbiorę ;-) Pomozemy mu w tym ;-)

    Ok - zapraszam - szczegóły "akcji" uzgodnimy na miejscu :-) To po ile na tę
    stypę się zrzucamy :-)

  • 19. Data: 2004-09-29 14:25:50
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 16:20:33 +0200, Glenn <g...@b...pl> napisał:

    > Ok - zapraszam - szczegóły "akcji" uzgodnimy na miejscu :-) To po ile na
    > tę
    > stypę się zrzucamy :-)

    Niech Bartol czy też jego duch poda nr konta, no i może dajmy mu prawo do
    ostatniej decyzji ;-) Niech zaproponuje ile tej składki ;-)

  • 20. Data: 2004-09-29 14:29:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niech Bartol czy też jego duch poda nr konta, no i może dajmy mu
    > prawo do ostatniej decyzji ;-) Niech zaproponuje ile tej składki ;-)

    Popieram, ale niech odliczy koszta arszeniku :-)