  • 11. Data: 2008-06-19 20:46:05
    Temat: Re: Mastercard Gold rozliczany w Euro - gdzie?
    Od: Piotrek <m...@g...pl>

    MichalL pisze:
    > "Piotrek" <m...@g...pl> wrote in message

    > bardziej zależy od banku, a nie koloru karty. Można zrobić kilka zwykłych z
    > niższymi limitami. Jest to nawet lepsze (bezpieczniejsze i można mieć karty
    > różnych wystawców)

    > to bardzo zależy od banku i konkretnej karty. Pytanie jakie ubezpieczenia
    > masz na myśli, od czego i na jakie kwoty.

    > j.w.
    >
    > Czyli po prostu szukasz karty z wysokim limitem, ubezpieczeniami i
    > lotniskowym Executive Club (czy jakoś tak)
    >
    > Które goldy dają dostęp do niektórych miejsc na lotniskach ? O ile wiem,
> [...]

    Generalnie nie podróżuję aż tak często, w sumie kilka razy w roku.
    Ubezpieczenie podróżne, plus właśnie dostęp na lotniskach (też tylko
    czasami pewnie). Nie widzę sensu wyrabiać karty członkowskiej, bo
    potrzebuje tego sporadycznie. Wiem że Gold z PKO SA oferuje coś takiego,
    ale wybitnie nie lubię tego banku. Potrzebuje drugiej karty w razie
    awaryjnych sytuacji to pomyślałem żeby właśnie wyrobić Golda żeby mieć
    coś tam dodatkowo. Dlatego też MasterCard i dlatego rozliczana w Euro -
    podróżuję po europie.

    Pozdrawiam
    Piotrek