  • Data: 2019-12-11 23:20:31
    Temat: Masz jak w banku
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawno temu to powiedzenie było synonimem solidności.
    Ale to było chyba dawno.

    Mille zgubiło mi dwie operacje obciążeniowe na karcie kredytowej. No po
    prostu ich nie ma, wyciąg do spłaty mniejszy o prawie trzysta złotych.
    Zgłosiłam. Usłyszałam że nie widać operacji w systemie i że mają
    nadzieję, że ta informacja będzie mi pomocna.

    Załapałam się na jakąś drugą promocję? Trzy stówy piechotą nie chodzą,
    miło z ich strony ;-P

    Pierwszą promocję miałam przy poprzednim wyciągu - zwrot 5% moneyback za
    zakup w sklepie, którego nie mają na liście Impresji. Podziękowali za
    zgłoszenie i elegancko "doceniając współpracę" pozostawili mi ten zwrot
    na koncie. Teraz lekką rączką usiłują mi darować nieco więcej kasy.
    Świąteczny okres dobroci dla klientów?

    Podsumowując: zaczynam się bać Mille. Na razie na karcie kredytowej
    dopisują dziwne uznania albo gubią obciążenia, więc nie jest jeszcze
    najgorzej, ale bałabym się trzymać tam pieniądze.

    Nie zginęło komuś 277,53 w Milku? ;)

    A tak poważnie - w jakim czasie od wykonania operacji bank ma prawo
    obciążyć klienta?
    --
    Imka