  • Data: 2019-12-13 22:28:25
    Temat: Re: Masz jak w banku
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mille zgubiło mi dwie operacje obciążeniowe na karcie kredytowej. No po
    > prostu ich nie ma, wyciąg do spłaty mniejszy o prawie trzysta złotych.
    > Zgłosiłam. Usłyszałam że nie widać operacji w systemie i że mają
    > nadzieję, że ta informacja będzie mi pomocna.
    ja miałem podobnie w biedronce. kasa(fiskalna) się zawiesiła, towar
    dostałem pieniędzy z karty nie zabrało. transakcja wisiała jako blokada.
    poprosiłem o "zdjęcie blokady" i obciążenie karty. zdjęli blokadę,
    kwota zniknęła karty nie obciążyli. Napisałem im że to błąd, bo towar
    dostałem, oni mi odpisali że jeronimo martins nic od banku i ode mnie
    nie chce.
    Citibank. pół roku temu. Wpisujcie Wasze banki :)
    ToMasz