    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Meritum->Alior
    Date: Mon, 26 Oct 2015 11:37:41 +0000 (UTC)

    Dnia 26.10.2015 peter <T...@n...nie.wiem> napisał/a:

    > Dzisiaj się zalogowałem. Totalne zaskoczenie. Numery rachunków są zupełnie inne!!.
    Dzisiaj
    > ma przyjść automatyczny przelew na numer byłego Meritum. Ciekawie czy dotrze na
    miejsce.

    Szczęściarz. U mnie nie ma zmiłuj, przy CIF z Alior Kantor
    nie można aktywować dostępu bez drałowania do oddziału
    (AK jako taki działa, można się logować).

    Rzekomo stare nr rachunków mają działać... tylko nie wiadomo,
    jak długo.

    Jeśli pozostanę, to trzeba będzie raczej "na wszelki" pozmieniać.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.