  • 1. Data: 2012-04-05 02:53:04
    Temat: mBank <--> token KB i Rajfajny z jego aplikacją mobilną
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Udało się mi wreszcie ściągnąć tokena KB, ale
    choć mam aktywny pakiet 20 MB -- pakiet nie
    został naruszony, natomiast szmal został pobrany.

    TokenaKB wreszcie pobrałem telefonem i uruchomiłem -- jest
    inny niż ten, który ściągnąłem jakiś czas temu ,,komputerem''.
    Uruchomiłem, ale token i tak nie dogadał się z KredytBankiem...

    KEmulator nie chce odpalać tego tokenaKB wcale.

    -=-

    Próba ściągnięcia ,,aplikacji mobilnej'' Rajfajnego
    nie powiodła się -- ,,brak pamięci'' lub coś podobnego,
    choć na karcie mikroSD mam 512 MB wolnego miejsca,
    a w telefonie mam ze 4.5 MB wolnego miejsca po tym,
    jak powywalałem bzdurne wiadomości z TeDebile
    upstrzone obrazkami...

    -=-

    Pakiet 20 MB (aktywowany wczoraj) nie został naruszony,
    z konta złażą grosze (na netową łączność, jak mniemam)
    ale dziś około 14 godziny ważność pakietu wygasa. Nie
    wiem, jak ją rozpalić ponownie...

    -=-

    Jednym słowem -- net w mBankowej komórce...

    Na dodatek mBank nie dał 10 minut za płacenie kartą kredytową,
    choć wydałem około 800 złotych w lutym, a miał dawać 10 minut,
    jeśli wydatki karciane przekraczały 500 złotych.

    Pakiet 20 MB nie został naruszony, ale więcej
    niż 1 złotówkę mBank sobie policzył za łączność...

    -=-

    Gdybym nie lazł do Ery/TeDebile jesienią 2010 roku, ale
    od razu bym poszedł do mBanku, teraz bym przeniósł się do Plusa:

    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Nokia_Lumia
    _710_-_test,_cena,_opinie-4445.html
    Nokia Lumia 710
    http://www.plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienc
    i/Promocje/Abonameciatka/

    wziąłbym ten telefon, posiedział w Plusie dwa lata,
    po czym bym odpłynął dalej...

    W Erze tylko traciłem szmal.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-04-05 13:52:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jliqdk$mta$...@i...gazeta.pl

    Saldo 4,18 PLN <-- spadło do wczoraj z około 4.84

    GPRS Aktywna
    Roaming Aktywna
    Pakiet minut / SMS Nieaktywna
    Pakiet Internet Aktywna
    Wizytówki Nieaktywna

    Po sprawdzeniu *121# mam informację:

    mBank Internet: 20480 KB 05-04-2012

> [...]

    > inny niż ten, który ściągnąłem jakiś czas temu ,,komputerem''.
    > Uruchomiłem, ale token i tak nie dogadał się z KredytBankiem...

    W dzień, po nocy -- efekt ten sam. Token ściągnięty telefonem
    uruchamia się, ale nie może połączyć się z bankiem.

> [...]

    > a w telefonie mam ze 4.5 MB wolnego miejsca po tym,
    > jak powywalałem bzdurne wiadomości z TeDebile

    Efekt ten sam:

    ,,Pamięć pełna''

    w wypadku chęci ściągniecia aplikacji Rajfajnego telefonem
    a wypadku ściagnięcia jej komputerem:

    Nie udało się nawiązać połaczenia z bankiem [..] kod 199 (L-OC)

    > -=-

    > Jednym słowem -- net w mBankowej komórce...

    Różne strony WWW (w tym i moja własną -- http://leszekc.w.tkb.pl,
    i mBanlową, i inne) widzę bez trudu i poprawnie, ale z tym, co
    istotne w banku -- mam problemy... 2 problemy na 3 możliwości:

    token KB nie chodzi
    aplikacja Rajfiego nie chodzi
    SMS chodzi

    --