    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Date: Thu, 17 Mar 2011 08:36:30 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 09:30:00 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ogólnie Mille jest w niezłej ofensywie. Najpierw Impresja, teraz to
    > konto. Musiało im dać trochę w kość posiadanie jednej z najgorszych
    > ofert ROR na rynku wcześniej. Znaczy klienci jednak nie tacy głupi,
    > skoro bank został zmuszony do takich posunięć proklienckich.

    No fakt, że impresja z tym kontem tworzy całkiem nową jakoś na naszym
    rynku. Na grupie wprawdzie były głosy, że Mille ma iść na sprzedaż stąd
    też tego typu działania zaczepne he he. Czy tak jest naprawdę to nie
    wiem, ale póki można to trzeba korzystać. Niektóre banki dają klientom
    jakieś tam określone sumy np BGŻ ale Mille chyba lepiej odrobiło zadanie
    domowe, bo ich oferta atrakcyjna dla klienta zmusza go jednak do
    aktywnego korzystania na czym bank niewątpliwie też coś zarabia.
    A jeżeli te ruchy Mille, tak jak mówisz, są wykonane ze względu na odpływ
    klientów to tym bardziej należy się im pochwała.

    --
    xbartx