eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMille -- debetówka i dobre konto...Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Date: Thu, 17 Mar 2011 09:30:00 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 17
    Message-ID: <ilsfin$6m9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <ile7q0$m7i$1@inews.gazeta.pl>
    <ilok8a$nrs$1@mx1.internetia.pl><ilok5m$19rb$2@opal.icpnet.pl>
    <ilotef$d20$1@inews.gazeta.pl><ilqe83$3en$1@inews.gazeta.pl>
    <ilqfg0$442$2@opal.icpnet.pl><ilr5ni$h6n$1@mx1.internetia.pl>
    <ilsfse$qfl$5@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1300349335 6857 87.239.217.30 (17 Mar 2011 08:08:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Mar 2011 08:08:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ilsfse$qfl$5@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549144
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ilsfse$qfl$...@i...gazeta.pl...

    > Jesteś od konkurencji czy jak? Już którymś postem z rzędu chcesz
    > udowodnić, że 3% zwrotu za wydanie na zakupy/paliwo w Mille jest gorsze
    > niż 1% zwrotu za wydanie na zakupy/paliwo przy pomocy kk? Jeżeli tak to
    > trafiłaś na złą grupę, więc przestań się po prostu ośmieszać.
    > Jakby na to nie patrzeć aktualnie oferta Mille jeżeli chodzi o ROR z
    > debetówką jest jedną z najlepszych na rynku jeżeli chodzi o cashback za
    > zrobione zakupy i cytowanie regulaminu albo TOiP nic tu nie pomoże, bo
    > wszyscy go już dawno znają i wiedzą dokładnie co i jak.

    Ogólnie Mille jest w niezłej ofensywie. Najpierw Impresja, teraz to konto.
    Musiało im dać trochę w kość posiadanie jednej z najgorszych ofert ROR na
    rynku wcześniej. Znaczy klienci jednak nie tacy głupi, skoro bank został
    zmuszony do takich posunięć proklienckich.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1