eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMille -- dwoistość jaźni... ;) Mille -- dwoistość jaźni... ;)
  • Data: 2009-08-20 22:15:00
    Temat: Mille -- dwoistość jaźni... ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Moje pytanie jest oczywiste, ale je zacytuję -- razem z datą wysłania.

    Sent: Sunday, August 09, 2009 1:44 AM


    Mam u was konto osobiste i lokaty.
    Czy opłata za konto osobiste będzie pobrana?






    Cytuje też odpowiedź banku -- także z datą. :)

    Wysłano 2009-08-20

    Szanowny Panie,

    potwierdzam, że w związku ze zmianą w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    opłata miesięczna za obsługę Konta Osobistego wynosi 7 PLN.

    Jednoczesnei informuję, że istnieje możliwość przekształcenia
    dotychczasowego Konta na Konto Lokacyjne. Konwersja na Konto
    Lokacyjne niesie jednak ze sobą poniższe konsekwencje:

    - brak karty debetowej
    - brak Limitu w Koncie
    - brak ubezpieczenia MilleZdrowie
    - brak aktywnego dostępu do Millenetu
    - brak dostępu do TeleMillennium
    - kontakt z Bankiem wyłącznie poprzez Oddziały
    - brak możliwości realizacji zleceń stałych i polecenia
    zapłaty (nawet ustanowione wcześniej muszą zostać zamknięte).

    Konto Lokacyjne jest przeznaczone wyłącznie do produktów, takich jak:

    - Kredyt hipoteczny
    - Pożyczka hipoteczna
    - Pilna Pożyczka
    Zmiana rodzaju konta możliwa jest wyłącznie poprzez
    złożenie stosownej dyspozycji w dowolnej placówce.


    Dziękuję za kontakt z naszym Bankiem.






    I teraz moja bezzwłoczna ,,riposta''...

    > potwierdzam, że w związku ze zmianą
    > w Cenniku od dnia 1 sierpnia 2009 r.
    > opłata miesięczna za obsługę Konta
    > Osobistego wynosi 7 PLN.


    -=-

    W białostockiej placówce powiedziano mi, że
    moje konto będzie prowadzone bezpłatnie do
    grudnia tego roku z uwagi na zawartą umowę.

    Proponuję ustalenie jednoznacznego
    stanowiska.








    Oczywiście odpowiedzi banku jeszcze nie ma, choć już mamy 21 sierpnia...
    Nie ma w tych zwłokach :) niczego dziwnego -- czas to pieniądz!!! ;)

    -=-

    ROR miął być za free przez rok z uwagi na promocyjne jego zakładanie.
    W oddziale powiedziano mi, że umowa (związana z promocyjnym otwieraniem
    ROR) będzie dotrzymana. :) Odpowiedź Mille pachnie schizofrenią... Aby
    było jasne -- bankierki w oddziale pamiętają, kiedy otwierałem ROR i na
    jakich warunkach, a ,,elektroniczni'' doradcy nie mają pojącie o tym, że
    nie korzystam z cudownych produktów i usług, o których piszą:



    - karta debetowa
    - Limit w Koncie
    - ubezpieczenie MilleZdrowie
    - dostęp do TeleMillennium
    - realizacja zleceń stałych i poleceń zapłaty

    -=-

    Ciężka sprawa... ;) 10 dni namyślania się, a mimo tego, Mille nie wie, z czego
    korzystam... ;)
    Bankierki w oddziale myślą znacznie szybciej i skuteczniej...

    Ale kto ma rację -- oosby myślące szybko, czy ,,gruntownie''? ;)


    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1