eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty › Re: Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty
    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium Gold - strasznie wysokie progi na zniesienie opłaty
    Date: Tue, 30 Aug 2011 12:01:15 +0100

    > Dostałem kartę kredytową Visa Milelnium Gold - wszystko ok

    > ale zastanawia mnie dlaczego jest taki wysoki wymóg obrotów na zniesienie
    > opłaty
    > Czy wy naprawdę wydajecie takie kwoty kartami, czy przeciętny posiadacz
    > karty
    > wydaje tyle. Chodzi mi tylko o statystyczną prawidłowośc ile grupowicze
    > wydajecie miesięcznie kartą kredytową
    >
    > i czy staracie się wykonać ten obrót czy po prostu płacicie za obsługę
    > kart
    > czy przed końcem roku po prostu rezygnujecie?
    >
    > Dzięki Pozdrawiam

    A do czego ci potrzebna KK tak droga? Masz faktycznie potrzebe uzywania jej
    czy jest to rodzaj checi posadania?
    Bo moim zdaniem w Polsce nie oplaca sie miec zadnej karty kredytowej! Sa
    zdecydowanie za drogie do swoich celow.
    Moze poszukaj po firmach foinansowych, bo karta kredytowa nie musi byc wyda
    przez bank to nie debetowka czy cache card.