    From: "maincoon" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millenium opłata za przelew do US
    Date: Sun, 24 Jan 2010 00:32:14 +0100

    Urząd Skarbowy wysłał do mojego Banku Millenium tytuł wykonawczy za
    niezapłacony mandat.
    Bank wykonał przelew 106,50 (mandat 100 zł) na konto US w moim imieniu i
    skasował 30 zł za przelew do innego banku.
    Pomijam sytuację że żadna pinda do mnie z Banku nie zadzwoniła, a z
    duperelami dzwonić potrafią dosyć często.
    Mam bezpłatne przelewy w internecie, stąd moje zdziwienie za co ta opłata.
    Ciekawe jest to że nikt na infolini Banku nie może mi wyjaśnić za to
    skasowali te 30 PLN.
    Czy ktoś przerabiał już podobny temat i zna wyjaśnienie.