  • Date: Sun, 24 Jan 2010 14:35:00 +0100
    From: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millenium opłata za przelew do US

    RobertS pisze:

    > bo dzwonić nie musiała, zrealizowali tytuł wykonawczy, o tym nie trzeba
    > informować

    > za realizację tytułu wykonawczego banki słono sobie liczą...opłata
    > zgodna z toip, dziwne ze na infolinii nie wiedzieli!

    Inna rzecz, że to granda ze strony banków. Ta operacja niewiele się
    różni od normalnego przelewu. A że mają prawo a nawet obowiązek to
    wykonać to kroją oj kroją.
    Ja swego czasu w mbanku poradziłem sobie przez zatrzymanie przelewów na
    konto firmowe. Zapłaciłem te same tytuły z konta prywatnego po 1 zł.
    Wcześniej wywalczyłem tylko zwolnienie zajęcia z prywatnego na podstawie
    kwoty wolnej od zajęć. Trochę to wszystko trwało ale tytułów było 5,
    więc oszczędność 145 zł to przy zajęciu na kwotę ok. 700 zł było sporo.
    Granda i tyle!