eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium - coraz ciekawiej › Millennium - coraz ciekawiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.s
    ileman.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millennium - coraz ciekawiej
    Date: Sun, 09 Sep 2007 01:54:14 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 39
    Message-ID: <fbvc87$qns$1@kushnir.sileman>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1189295176 27388 217.173.163.135 (8 Sep 2007 23:46:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Sep 2007 23:46:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    X-Antivirus: avast! (VPS 000773-3, 2007-09-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:425070
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam PT Grupowiczów :-)

    Tydzień temu zapytałem poprzez Millenet czy i w jaki sposób bank
    zapowiada klientom zaplanowane przerwy w autoryzacji kart płatniczych.
    Nadeszła odpowiedź iż informacja o planowanych przerwach autoryzacji
    kart winna każdorazowo być umieszczona na stronie głównej banku, w
    dziale "aktualności".

    Na noc 8/9 września 2007 bank zapowiedział przerwę w działaniu systemu
    Millenet. Informacja znajdowała się od paru dni na stronie logowania do
    Millenetu. Brak JAKICHKOLWIEK informacji o innych utrudnieniach, brak
    informacji o kartach. W zasadzie Millenet w nocy nie jest mi do
    szczęścia potrzebny, karta - zdecydowanie TAK.

    Z wrodzoną podejrzliwością podjechałem na samoobsługową stację benzynową
    ok. 1 w nocy. Efektu chyba łatwo się domyślić - permanentny brak
    autoryzacji dla karty VISA Millennium. mBank też nie działa, ale ten - w
    odróżnieniu od Millennium - zapowiedział przerwę. Na szczęście nie
    konserwuje się Inteligo. :-)

    OK - dzwonię do TeleMillennium, żeby uprzejmie zapytać dlaczego karty
    się nie autoryzują i gdzie mogę o tym przeczytać. Wybieram naturalnie
    "0" - połączenie z konsultantem. Uprzejmie informujemy, że nasi
    konsultanci są dostępni codziennie od godziny 8 do 24. UWAGA - na linii
    opisanej jako "Informacje i usługi bankowe przez telefon (24h/7dni)" !!

    W końcu po co klientom informacja o zmianie godzin "otwarcia"
    TeleMillennium i o planowanej dłuższej przerwie w autoryzacji kart.
    Przecież to nie bank jest dla klienta, tylko klient dla banku. A ci
    wredni klienci ciągle chcieli by wiedzieć za dużo i ciągle się czymś
    interesują.

    Na ostatnią reklamację w sprawie nocnego braku autoryzacji odpowiadają
    mi już prawie rok. Mam numer zgłoszenia, przypominam się. Jutro dorzucę
    kolejną, chociaż nie wiem, czy ma to sens.

    Początkowo mnie to może trochę bawiło, ale teraz robi się już upierdliwe...

    WN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1