  • 11. Data: 2007-03-19 16:50:20
    Temat: Re: Multi nie zamknie mojego konta
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Musisz zamknąć najpierw linię.
    Linia jest zamykana automatycznie po 30 dniach - to nie jest wbrew
    pozorom najwiekszy problem.

    Podpowiem
    Konto walutowe zamkniete bez problemu :) zreszta nic na nim nie mialem,
    bo futy wprowadzili jak o tym nie wiedzialem.
    Adres dla korespondencji jest polski - listy wysylam z UK.
    Problemow ze zgodnoscia podpisow nie ma, bo konto walutowe zamkniejte
    bez problemu.
    Linie kredytowa splacilem.

    Pozostaje cos co okreslilem jako regularne placenie rachunkow - jak
    powiem co (wprost nazwe uslugi) to nie bedzie "zabawy"

    Robert

  • 12. Data: 2007-03-19 16:57:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert wrote:
    > Linia jest zamykana automatycznie po 30 dniach - to nie jest wbrew
    > pozorom najwiekszy problem.

    [...]

    > Pozostaje cos co okreslilem jako regularne placenie rachunkow - jak
    > powiem co (wprost nazwe uslugi) to nie bedzie "zabawy"

    Stałe zlecenie czy PZ ? W czym był problem?
    KJ

  • 13. Data: 2007-03-19 17:05:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2007 16:50:20 +0000, Robert
    <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> wklepał(-a):

    >Pozostaje cos co okreslilem jako regularne placenie rachunkow - jak
    >powiem co (wprost nazwe uslugi) to nie bedzie "zabawy"

    Polecenie zapłaty? Jeśli o to chodzi, to nie widzę nic nielogicznego w wymaganiu
    zamknięcia tej usługi.

  • 14. Data: 2007-03-19 17:33:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Robert wrote:

    > Pozostaje cos co okreslilem jako regularne placenie rachunkow - jak
    > powiem co (wprost nazwe uslugi) to nie bedzie "zabawy"

    PZy odwołasz tylko w placówce.
    Też tak miałem.

  • 15. Data: 2007-03-19 17:34:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Sławomir Szyszło wrote:

    > Polecenie zapłaty? Jeśli o to chodzi, to nie widzę nic nielogicznego
    > w wymaganiu zamknięcia tej usługi.

    Ale to w Multi można zrobić tylko w placówce.

  • 16. Data: 2007-03-20 15:00:39
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Bogdan B. wrote:

    > PZy odwołasz tylko w placówce.
    > Też tak miałem.

    No to nieźle. Ja właśnie czekam na zamknięcie konta i też z przygodami.
    Miałem (w sumie jeszcze mam) konto wspólne z moja dziewczyną i też
    miałem linię kredytową. Przy zamykaniu linii mogłem być sam ale do
    zamknięcia konta musimy pojawić się oboje tak mi przynajmniej Pani w
    oddziale powiedziała. No i zdziwiłem się bardzo przy zamykaniu bo inna
    Pani (według mnie tak bardziej kompetentna i oblatana) powiedziała mi,
    że przy koncie wspólnym wystarczy jedna osoba do zamknięcia. Trochę to
    dziwne skoro konto wspólne ale jedna z osób w zupełności wystarczy.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 17. Data: 2007-03-20 18:47:23
    Od: "EKRA" <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Robert"
    <konto200612013_usun_od_pierwszego_podkreslenia@gaze
    ta.pl> napisal w
    wiadomosci news:ethpdj$ec3$1@inews.gazeta.pl...
    > Od jakiegos czasu mam problem z zamknieciem konta w Multibanku.
    > Poniewaz wsieklosc na bank mi juz nieco przeszla proponuje quiz:
    > Jaki moze byc problem z zamknieciem konta?
    > Dodam, ze wypowiadajac umowe mialem ujemna linie kredytowa a wiekszosc
    > rachunkow placilem jak nalezy.
    >
    > Zwyciezca(y) bedzie mogl sie poszczycie, ze prawidlowa odpowiedz moze
    > sie przydac komus innemu w przyslosci.
    >

    > Robert

    W niektórych bankach jesli do konta byla wydana karta debetowa to zamyka sie
    konto po 2 miesiacach od zlozenia dyspozycji zamkniecia konta. Jest to
    spowodowane tym, ze potencjalnie moga jeszcze "zejsc" transakcje wykonane
    karta.
    Pozdrawiam
    EKRA

  • 18. Data: 2007-03-20 19:34:11
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > konto po 2 miesiacach od zlozenia dyspozycji zamkniecia konta. Jest to
    To moge zrozumiec, ze mam czekac iles tam, bo karta ... ale nie ze nie
    moge zamknac konta, bo ...

    Robert

  • 19. Data: 2007-03-20 19:41:37
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > Polecenie zapłaty? Jeśli o to chodzi, to nie widzę nic nielogicznego w wymaganiu
    > zamknięcia tej usługi.

    A ja widze problem i totalny brak logiki. Polecenie zaplaty jest
    podpiete do konta a nie kotno do polecenia zaplaty (razy kilka polecen
    zaplaty). Rozumiem, ze musze czekac na przerozne terminy "splywania"
    danych odnosnie platnosci karta debetowa, ze linia kredytowa staje sie
    wymagalna.
    Ale zeby nie moc zamknac konta bo jest polecenie zaplaty? W ten sposob
    nie moglbym sprzedac samochodu bo podpiete jest ubezpieczenie do samochodu.
    Co w takim razie jest nadrzedne: zamkniecie konta czy polecenie zaplaty?
    Na dobra sprawe jest to jedna z nielicznych rozczarowan odnoscie Multi.
    Brakuje mi banku podobnego do Multi w UK :(

    Robert

  • 20. Data: 2007-03-20 20:20:04
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2007 19:41:37 +0000, Robert
> [...]

    >zaplaty). Rozumiem, ze musze czekac na przerozne terminy "splywania"
    >danych odnosnie platnosci karta debetowa, ze linia kredytowa staje sie

    Musisz odwołać zgodę na obciążanie twojego rachunku. PZ jest zależne od
    istnienia tego rachunku. Rachunek nie może "zniknąć" (zostać zamknięty) jeśli
    istnieją aktywne usługi z nim związane. Skoro PZ jest wg ciebie podpięte, to nie
    może istnieć bez tego rachunku, prawda? Czyli najpierw musisz zamknąć usługę
    podrzędną, a potem nadrzędną.

    >Ale zeby nie moc zamknac konta bo jest polecenie zaplaty? W ten sposob
    >nie moglbym sprzedac samochodu bo podpiete jest ubezpieczenie do samochodu.

    Nie widzę tu analogii, konta nie przekazujesz nowemu właścicielowi.