eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacjaMultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
  • Data: 2006-01-20 22:45:00
    Temat: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
    Od: "skorz" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam !

    Mam pytanie dotyczące działania wpłatomatów MultiBanku. 6 stycznia
    dokonywałem wpłaty. Po włożeniu karty wpłatomat zapytał czy dokonać wpłaty
    na konto takie i takie - opcje były dwie "Dalej" i "Zakończ". Nacisnąłem
    dalej. Szczelina się otworzyła. Włożyłem pieniądze. Po jakimś czasie
    zamknęła się... i po chwili ponownie pojawił się ekran z "Dalej" i
    "Zakończ". Tu mi zaczęło coś nie pasować... Nacisnąłem dalej - szczelina się
    otwarła, a w niej zobaczyłem dwa włożone przeze mnie banknoty - mając złe
    przeczucie jeden udało się wyjąć, drugiego nie. Wpłatomat dalej mielił -
    zamknął szczelinę. Ponownie otworzył ją po chwili (już pustą) i pojawił się
    ponownie się ekran z "Dalej" i "Zakończ" - w tym momencie udałem się do
    obsługi - od razu została złożona reklamacja. Uspokojono mnie, że takie
    sytuacje zdarzają się... W piątki, soboty i niedziele... Dzisiaj przyszła
    _negatywna_ odpowiedź na reklamację. Jak już się uspokoję to się odwołam,
    ale mam pytanie - czy tak się często dzieje ? Wpłatomat zachowywał się
    właściwie ? Jak powinno być "normalnie"

    pzdrwm
    skorz
    frakcja, która nie popuści Multi tej stówy...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1