eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacjaRe: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
  • Data: 2006-01-21 09:38:37
    Temat: Re: MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    skorz napisał(a):
    > Witam !
    >
    > Mam pytanie dotyczące działania wpłatomatów MultiBanku. 6 stycznia
    > dokonywałem wpłaty. Po włożeniu karty wpłatomat zapytał czy dokonać wpłaty
    > na konto takie i takie - opcje były dwie "Dalej" i "Zakończ". Nacisnąłem
    > dalej. Szczelina się otworzyła. Włożyłem pieniądze. Po jakimś czasie
    > zamknęła się... i po chwili ponownie pojawił się ekran z "Dalej" i
    > "Zakończ". Tu mi zaczęło coś nie pasować... Nacisnąłem dalej - szczelina się
    > otwarła, a w niej zobaczyłem dwa włożone przeze mnie banknoty - mając złe
    > przeczucie jeden udało się wyjąć, drugiego nie. Wpłatomat dalej mielił -
    > zamknął szczelinę. Ponownie otworzył ją po chwili (już pustą) i pojawił się
    > ponownie się ekran z "Dalej" i "Zakończ" - w tym momencie udałem się do
    > obsługi - od razu została złożona reklamacja. Uspokojono mnie, że takie
    > sytuacje zdarzają się... W piątki, soboty i niedziele... Dzisiaj przyszła
    > _negatywna_ odpowiedź na reklamację. Jak już się uspokoję to się odwołam,
    > ale mam pytanie - czy tak się często dzieje ? Wpłatomat zachowywał się
    > właściwie ? Jak powinno być "normalnie"

    http://pf.multibank.pl/dostep/wplatomaty/

    Dalej i zakończ zawsze się pojawia. Bo jednorazowo można włożyć 30
    banknotów jeżeli masz ich więcej dajesz dalej jeżeli już nie masz dajesz
    zakończ.

    --
    Pozdrawiam
    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1