  • 11. Data: 2008-10-03 05:47:36
    Temat: Re: [Multibank]Debetowa VISA Aquarius
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:

    > No wlasnie u mnie sie nie da. Na "zwyklej" VE mi sie udalo.
    >
    > Ustawilem limit dzienny 50 PLN i 10 operacji, a miesieczny na 500 i
    > ilosc operacji bez limitu. Mniej sie nie da (probowalem kilkanascie
    > kombinacji).
    To reklamuj :) Ja przed chwilą sobie limity zwiększyłem i bezproblemowo
    wróciłem do ustawienia
    1 trans/1 PLN dziennie i 1 trans./1PLN miesięcznie.

    KJ

  • 12. Data: 2008-10-05 18:39:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Niemozliwe. Pojawial mi sie jakis dziwny i bezsensowny komunikat ("limit
    > szczeglowy nie moze byc wiekszy niz limit ogolny"), ktory zupelnie nie
    > odnosil sie do dzialania jakie chcialem zrobic.

    Bo masz transakcje internetowe ustawione na wyższy limit, niż
    bezgotówkowe.
    Zadzwoń i zmniejsz limit na internetowe, to wtedy do tego limitu będziesz
    mógł
    zmniejszyć limit na bezgotówkowe.

    Też tak mam i wynika z tego, że limit transakcji internetowych korzysta
    z kwoty dla
    transakcji bezgotówkowych, tzn. transakcjie dokonane przez internet
    zmniejszają dzienny/miesięczny limit na transakcje bezgotówkowe.

  • 13. Data: 2008-10-05 19:08:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
> [...]
    > bezgotówkowe.
    > Zadzwoń i zmniejsz limit na internetowe, to wtedy do tego limitu

    Limity internetowe ?! Na mojej karcie debetowej ? O kur... Myslalem, ze
    takie cos trzeba aktywowac, a nie ze domyslnie jest aktywne i trzeba
    wylaczac.

    Jutro dzwonie. Dzieki

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-10-06 19:42:46
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Limity internetowe ?! Na mojej karcie debetowej ? O kur... Myslalem, ze
    > takie cos trzeba aktywowac, a nie ze domyslnie jest aktywne i trzeba
    > wylaczac.
    >
    > Jutro dzwonie. Dzieki

    Miales domyslnie aktywna mozliwosc transakcji w Internecie
    na karcie debetowej z Multi?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 15. Data: 2008-10-06 19:52:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Miales domyslnie aktywna mozliwosc transakcji w Internecie
    > na karcie debetowej z Multi?

    Nie. Natomiast mialem podobno ustanowione jakies limity na transakcje
    online (co jest bezesensu). O zgrozo, pomimo wyzerowania (telefonicznie)
    tego na zero nadal nie udalo mi sie zmienic limitow bezgotowkowych do
    zera. Przy pomocy konsultanta udalo sie zredukowac limit dzienny do 50
    PLN (miesieczny tez do 50 PLN) ale w zaden sposob nie da sie ograniczyc
    ilosci transakcji. Nie moze tego zrobic nawet konsultant. Dlatego tez,
    wbrew temu co mi sugerowali niektorzy, potrafie czytac i potrafie
    rozroznic limity dzienne od miesiecznych. Po prostu w moim przypadku NIE
    DA sie tego pozmniejszac. W kazdym razie nie moge tego zrobic ani ja,
    ani pracownik banku.

    --
    Mithos