  • 1. Data: 2004-06-13 11:58:29
    Temat: Multibank - Placówki Partnerskie
    Od: "Zeus" <y...@T...pl>

    Cześć chciałbym otowrzyć cos takiego i wiem że Multi oferuje takie cos czy
    ktoś się orientuje jaka jest wymagana kasa? moze ktos ma lub miał takie
    doświadczenia
    no i jak widzicie szanse takego czegos w miescie poniżej 100 tyś
    mieszkańców.

    Trzym sie
    Zeus

  • 2. Data: 2004-06-13 15:00:16
    Temat: Re: Multibank - Placówki Partnerskie
    Od: "TomEr" <t...@d...pl>

    Napisz do nich maila to się wszystkiego dowiesz....
    Kasa to około 130tys. zł - przynajmniej tyle mnie odpisano.

    pzdr
    TomEr

  • 3. Data: 2004-06-13 16:48:50
    Od: p...@p...onet.pl

    Hej a czy mozesz napisac cos wiecej albo wyslac mi to co tobie napisali

    Dzieki Paweł Ż.

  • 4. Data: 2004-06-14 14:31:22
    Od: a...@o...pl

    > proszę o kontakt bezposredni. Prowadzę ten projekt w Multi

    Robert Madej
    Manager Rozwoju Placówek Partnerskich
    600-267-673
    r...@m...pl