eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    From: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od
    zaraz.
    Date: Tue, 03 Jun 2008 15:00:16 +0200

    Witam,

    Czy tylko dla mnie jest zaskoczeniem że dzisiaj Multibank postanowił
    zmienić mi konto firmowe na droższe ? Dzisiaj informacja, dzisiaj
    zmiana. No k****. Teraz udało im się mnie przekonać że należy zmienić bank.

    W rachunku znalazłem taką informację:

    "Uprzejmie informujemy, że od dnia 3 czerwca 2008 roku ulegają zmianie
    warunki prowadzenia rachunków firmowych w MultiBanku:
    - NOWOŚĆ! MultiKonto Business Net - najbardziej ekonomiczny internetowy
    rachunek dla firmy za 0 zł.
    - MultiKonto Business Class - uniwersalny rachunek dla firmy za 15 zł.
    - NOWOŚĆ! MultiKonto First Class - prestiżowy rachunek dla najbardziej
    wymagających przedsiębiorców za 25 zł.

    Jednocześnie informujemy, że MultiKonto Business Expert zostanie
    automatycznie przekształcone na MK First Class."