  • Data: 2006-03-28 08:40:49
    Temat: [Multibank] Znikajace lokaty
    Od: "BL" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Dziwne zjawisko. 26 wieczorem (niedziela) zrobiłem sobie zrzut ekranu z
    aktualnymi lokatami. Pokazało 3 lokaty (powiedzmy na 2, 3 i 4 tys.).
    Tymczasem wczoraj (27) na konto wpływa mi 5 tys. zł. z jakieś właśnie
    zakonczonej lokaty.

    Faktycznie, jak odszukałem swoje wcześniejsze zapiski wyszło mi, że
    miałem taką. Ale to chyba trochę coś nie chalo, że Multibank ukrywa przede
    mną mój stan posiadania? W końcu nie po to mam bank elektroniczny, żeby
    korzystać z brulionu jak za czasów mojej mamy.

    Pozdrawiam,
    BL