  • Data: 2004-06-11 13:38:51
    Temat: Re: Multibank i błąd sesji.
    Od: MiKo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Przy pierwszorazowym logowaniu podaję hasło aktywowane wcześniej przez
    > telefon, po czym system każe mi zmienić je na nowe. Wpisuję co trzeba i
    > otrzymuję komunikat błędu "Alarm bezpieczeństwa. Nieprawidłowy lub nieważny
    > klucz sesji. " Multilinka twierdzi, że to ich błąd i żeby spróbować później.
    > A co Wy na to? Może coś nie tak z ustawieniami przeglądarki?

    Moim zdaniem to ich blad. Przegladarka trzyma tylko informacje "o
    sesji", a nie zawartosc sesji - ta jest trzymana po stronie serwera. Po
    podaniu hasla przy pierwszym zalogowaniu ta informacja jest dopisywana
    do sesji. Po pierwszej zmianie hasla wszystkie informacje zwiazane z
    haslem (jakies sumy kontrolne itp) powinny byc zaktualizowane.
    Najwyrazniej nie aktualizuja wszystkich informacji. W takim razie
    najlepiej zniszczyc swoja sesje (wylogowujac sie) i rozpoczac nowa
    (zalogowujac sie).

    To tylko hipoteza, przyczyn moze byc wiecej (np. bledne przekazywanie
    linkow miedzy frame'ami w przegladarce, tzn. dla "starego" hasla zamiast
    dla "nowego"), ale wydaje mi sie b. prawdopodobne ze to po ich stronie
    jest blad.

    Miko