eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - male rozczarowanie :(Multibank - male rozczarowanie :(
  • Data: 2002-07-03 05:03:47
    Temat: Multibank - male rozczarowanie :(
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    jakiś czas temu zdawałem pytania odnośnie przekształcania rachunku z
    Jestem na Ja, ale nie dostałem odpowiedzi. Przeszedłem się więc do
    oddziału i oto co się dowiedziałem:
    1. Nie można automagicznie (czytaj: podpisując aneks) przejść z konta
    Jestem na Ja bądź My. Nie da się i już, bo system tego nie przewiduje.
    Jednakże pracują nad tym. :-/ Jedyną możliwością jest zamknięcie
    starego rachunku i otworzenie nowego.
    Będzie mi to konieczne, gdyż potrzebuję ustanowić pełnomocnika, a do
    Jestem nie da się przecież.

    2. Jeśli przy starym rachunku miało sie kartę VC, opłaconą na rok,
    to... tak zgadza się - trzeba z niej zrezygnować i wystąpić o nową.
    Oczywiście wszelakie opłaty ponosi się ponownie, co czyni taką
    operację zupełnie nieopłacalną.
    3. Obiecanki dotyczące oddzwonienia do klienta (dysponent miał do mnie
    zadzwonić z wyjaśnieniami dotyczącymi pewnej kwestii) można włożyć
    między bajki. Dysponent nawet zapisał sobie, że proszę o telefon -
    odzew zerowy.

    Btw - czekam teraz na telefon z księgowości (lub okolic), bo naliczyli
    mi jakieś karne prowizje za niedozwolony debet. Problem w tym, że
    takowego nie było, bo mam dozwolony. Pewnie też nie zadzwonią...

    4. Kwestia, którą miał wyjaśnić dysponent dotyczyła opłat. Mianowicie
    spytałem czy jest możliwość proporcjonalnego w stosunku do czasu
    wykorzystania, zapłacenia za VC, jeśli trzeba wyrobić nową, bo mają
    ograniczony system. Przypuszczam, że nie, bo w sytuacji pozytywnej
    odpowiedzi raczej by nie zapomniał zadzwonić.

    W sumie jestem rozczarowany, a post jest negatywny.
    Poza tym, po przemyśleniu, przestałem być zainteresowany zamykaniem i
    otwieraniem nowego rachunku nawet jeśli by mieli mnie proporcjonalnie
    za kartę obciążyć. Za dużo komplikacji by to spowodowało. Nie mam na
    to czasu.
    Prędzej zmienię bank.



    --
    Pozdrawiam,
    Washko >>pacta sunt servanda<<
    mail: w...@w...wytnijto.org

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1