eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - syf raz jeszczeMultibank - syf raz jeszcze
  • Data: 2009-07-08 18:01:44
    Temat: Multibank - syf raz jeszcze
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kolejny kwiatek z Multibankiem. Staram się o KK Alior na ogólnych
    zasadach. Jako, że mam jeszcze dwie inne KK, które obciążają moją
    zdolność to bank musi normalnie mnie zweryfikować. Wszystko pięknie i
    ładnie tylko, że Multi nie uaktualnił danych w BIK odnośnie moich
    zamkniętych KK...

    Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w
    żaden sposób nie da się tego przyśpieszyć.

    Doradca Aquariusowy rozkłada ręce i nic nie może zrobić (przecież to
    jest proste zaświadczenie!) - trzeba czekać. To, że wina jest po stronie
    banku - zero reakcji.
    Dodatkowo usłyszałem, że w takim małym oddziale to przeważnie nic się
    nie da załatwić (dwa stanowiska kasowe, 2 doradców Aquarius, chyba z 4
    stanowiska zwykłych doradców - faktycznie mikro placówka).

    No nic, zamówiłem zaświadczenie zwracając się jednocześnie o
    niepobieranie opłaty, bo niby czemu płacić za opieszałość banku.
    Zapewniono mnie, ze otrzymam mail z zarejestrowanym numerem zgłoszenia
    (na maila, tak jak standardowa reklamacja). Oczywiście maila i
    zgłoszenia brak. Czyżby po 14 dniach roboczych czekała mnie reklamacja ?

    Nawet dzisiaj przez chwilę miałem taką myśl aby zamienić taryfę na
    Comfort i zostawić sobie ten rachunek na jakiś czas. Już nie mam takich
    myśli :)

    Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Multibanku :) Czym się on niby
    różni od mBanku (poza gorszą ofertą) skoro w oddziale w zasadzie nic się
    nie da załatwić ?


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1