eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - syf raz jeszczeMultibank - syf raz jeszcze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - syf raz jeszcze
    Date: Wed, 08 Jul 2009 20:01:44 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <h32mv9$fe8$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ng-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1247076138 15816 213.158.199.79 (8 Jul 2009 18:02:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Jul 2009 18:02:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:493472
    [ ukryj nagłówki ]

    Kolejny kwiatek z Multibankiem. Staram się o KK Alior na ogólnych
    zasadach. Jako, że mam jeszcze dwie inne KK, które obciążają moją
    zdolność to bank musi normalnie mnie zweryfikować. Wszystko pięknie i
    ładnie tylko, że Multi nie uaktualnił danych w BIK odnośnie moich
    zamkniętych KK...

    Natomiast na zaświadczenie o zamknięciu czeka się 14 dni roboczych i w
    żaden sposób nie da się tego przyśpieszyć.

    Doradca Aquariusowy rozkłada ręce i nic nie może zrobić (przecież to
    jest proste zaświadczenie!) - trzeba czekać. To, że wina jest po stronie
    banku - zero reakcji.
    Dodatkowo usłyszałem, że w takim małym oddziale to przeważnie nic się
    nie da załatwić (dwa stanowiska kasowe, 2 doradców Aquarius, chyba z 4
    stanowiska zwykłych doradców - faktycznie mikro placówka).

    No nic, zamówiłem zaświadczenie zwracając się jednocześnie o
    niepobieranie opłaty, bo niby czemu płacić za opieszałość banku.
    Zapewniono mnie, ze otrzymam mail z zarejestrowanym numerem zgłoszenia
    (na maila, tak jak standardowa reklamacja). Oczywiście maila i
    zgłoszenia brak. Czyżby po 14 dniach roboczych czekała mnie reklamacja ?

    Nawet dzisiaj przez chwilę miałem taką myśl aby zamienić taryfę na
    Comfort i zostawić sobie ten rachunek na jakiś czas. Już nie mam takich
    myśli :)

    Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z Multibanku :) Czym się on niby
    różni od mBanku (poza gorszą ofertą) skoro w oddziale w zasadzie nic się
    nie da załatwić ?


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1