  • 11. Data: 2004-10-10 14:51:40
    Temat: Re: Multibank - zbieram opinie.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MMMKKK <a...@o...pl> wrote:
    > Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(20 zł), Mbank(5zł).
    > Jest możliwość skorzystania z innych usług finansowych.

    Spadaj, ile mozna.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 12. Data: 2004-10-10 14:54:53
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Maciej Kulak
    > k...@p...fm

    A konto Ci zaspamować wieśku?

    topjes

  • 13. Data: 2004-10-10 15:01:41
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MMMKKK" <a...@o...pl> Maciej Kulak k...@p...fm

    zaprzestań już tego

    a...@o...pl k...@p...fm
    a...@o...pl k...@p...fm
    a...@o...pl k...@p...fm

  • 14. Data: 2004-10-12 07:18:32
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote:
    <...>
    > Obsluga przez net najlepsza z jaka mialem do czynienia w polskich bankach.
    <...>

    A jakie dokładnie banki masz na myśli ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 15. Data: 2004-10-12 10:18:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste> napisał w wiadomości
    > "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote:
    > <...>
    > <...>
    >
    > A jakie dokładnie banki masz na myśli ?

    Mam na mysli te zagraniczne banki, ktore posiadaja oddzialy w Polsce. :-)

    marekz

  • 16. Data: 2004-10-12 18:32:55
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    > Mam na mysli te zagraniczne banki, ktore posiadaja oddzialy w Polsce. :-)

    :-)
    A czy pomijając kwestie własnościowe, sprecyzowałbyś, najchętniej używając
    nazwy własnej, które banki miałeś na myśli ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 17. Data: 2004-10-12 19:50:02
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > :-)
    > A czy pomijając kwestie własnościowe, sprecyzowałbyś, najchętniej używając
    > nazwy własnej, które banki miałeś na myśli ?

    Mam porownanie z: Millennium, BPH, Nordea, BSK, Bankiem Polskiej
    Spoldzielczosci, Inteligo, mBankiem oraz Rajfim.

    marekz

  • 18. Data: 2004-10-13 11:13:42
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote:
    <...>
    > Mam porownanie z: Millennium, BPH, Nordea, BSK, Bankiem Polskiej
    > Spoldzielczosci, Inteligo, mBankiem oraz Rajfim.

    Dzięki. Teraz jestem bardzo zaciekawiony.
    Z BPH porównywałeś do starego czy do nowego Sezama ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa