  • 1. Data: 2011-09-03 14:14:28
    Temat: NORDEA Spektrum??
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam czy warto zalozyc konto jak w temacie? poprosze opinie
    uzytkownikow... pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-09-04 06:49:36
    Temat: Re: NORDEA Spektrum??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-03 16:14, mierzvoj wrote:
    > witam czy warto zalozyc konto jak w temacie? poprosze opinie
    > uzytkownikow... pozdrawiam

    Odniose sie tylko do bankowosci internetowej - kazde logowanie wymaga
    karty kodow.
    Sama oferta - mysle, ze bardzo fajna.

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 3. Data: 2011-09-04 06:54:53
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> writes:

    > Odniose sie tylko do bankowosci internetowej - kazde logowanie wymaga
    > karty kodow.
    > Sama oferta - mysle, ze bardzo fajna.

    A co w niej teraz takiego fajnego?
    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 4. Data: 2011-09-04 11:45:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-04 08:54, Kamil Jońca wrote:
    > Michał 'Amra' Macierzyński<p...@m...pl> writes:
    > A co w niej teraz takiego fajnego?
    > KJ

    Nie jest killerem, ale z punktu widzenia klienta nie jest zla.
    Lokaty przeciez mozesz trzymac gdzie chcesz, kredyt hipoteczny rowniez
    mozesz tak zaciagnac, KK nie trzyma Cie z bankiem, podobnie fundusze - a
    zatem bezplatne bankomaty, siec oddzialow jesli z nich korzystasz, dobra
    bankowosc internetowa i telefoniczna - i co ci do szczescia wiecej
    potrzeba? Dla 5 zl nie warto chyba zmieniac co roku banku (5 zl -
    niektorzy dla 1zl to robia ;)
    A to sie wiaze z przelewem pensji, stalymi zleceniami, poelceniem
    zaplaty, etc.

  • 5. Data: 2011-09-04 13:18:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-04_13:45

> [...]
    > oddzialow jesli z nich korzystasz, dobra bankowosc internetowa
    > i telefoniczna - i co ci do szczescia wiecej potrzeba?

    No to nie ma tam nic fajnego - to samo jest i gdzie indziej...

    > Dla 5 zl
    > nie warto chyba zmieniac co roku banku (5 zl - niektorzy dla
    > 1zl to robia ;)

    Raczej dla zasady: bank powinien cieszyć się, że przez niego
    przepływa moja kasa; jeśli nie oferuje niczego ponad standard (a
    jak widać z powyższego tak jest), to nie powinien brać za to
    pieniędzy.

    > A to sie wiaze z przelewem pensji, stalymi
    > zleceniami, poelceniem zaplaty, etc.

    Oczywiście, ale zwykle robi sie to raz - do banku, który może i
    nie jest wygodny, ale nie wymyśli opłaty za przelewy lub
    utrzymywanie konta. A stamtąd robi się automatyczną dystrybucję
    tam gdzie trzeba. Taki jest sens posiadania wielu kont - nikt
    rozsądny ich nie kolekcjonuje ;-)

    witrak()

  • 6. Data: 2011-09-04 14:00:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > mozesz tak zaciagnac, KK nie trzyma Cie z bankiem, podobnie fundusze -
    > a zatem bezplatne bankomaty, siec oddzialow jesli z nich korzystasz,
    Ale karta płatna 1.5 PLN.

    > dobra bankowosc internetowa i telefoniczna - i co ci do szczescia
    > wiecej potrzeba? Dla 5 zl nie warto chyba zmieniac co roku banku (5 zl
    Ale tu chodzi o _założenie_ konta, a nie wyprowadzkę.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 7. Data: 2011-09-04 19:23:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-04 15:18, witrak() wrote:
> [...]
    > utrzymywanie konta. A stamtąd robi się automatyczną dystrybucję
    > tam gdzie trzeba. Taki jest sens posiadania wielu kont - nikt

    Ja je kolekcjonuje ;)

  • 8. Data: 2011-09-05 11:11:40
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl> wrote on
    2011-09-04_21:23

    > Ja je kolekcjonuje ;)

    Wiem :-)

    witrak()

  • 9. Data: 2011-09-05 11:28:31
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > Wiem :-)

    No patrz, jakie fajne hobby ... moglbym zbierac KD/KK
    jednak najczesciej koncza jako skrobaczka do szyb ;P

  • 10. Data: 2011-09-05 18:36:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:18:18 +0200, witrak() napisał(a):

    > No to nie ma tam nic fajnego - to samo jest i gdzie indziej...

    Zauważ, że Nordea miała to konto znacznie prędzej zniż cała reszta. Fakt,
    że na początku były płatne przelewy ale teraz są już darmowe. Moim
    zdaniem oferta ta jest naprawdę dobra z racji tego, że klony (GO/OF/Idea)
    może i są darmowe ale ich www pozostawia bardzo dużo do życzenia.

    Xenocide