  • 11. Data: 2009-05-21 07:23:00
    Temat: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Mysle, ze Walesa nie bylby juz traktowany przez JPII jak syn. Tez glosowalem
    > w pierwszysch wyborach prezydenckich na Walese. Czasy sie zmieniaja,
    > pojawiaja sie nowe, dotad nieznane fakty. Zmiana zdania pod wplywem
    > pojawiajacych sie info jest naturalna rzecza. Bolek to taki cwaniaczek,
    > ktory tak samo sprzedawal sie w tamtych czasach jak i teraz Gantleyowi.
    > Teraz zaprzecza, ze sie sprzedaje za 100k eurosow per wyklad, tak samo jak
    > nadal zaprzecza, ze za komuny sie sprzedawal. Zero wiarygodnosci jak dla
    > mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

> [...]
    o stosunku Papieża do Wałęsy pisze dużo Dziwisz, poczytaj sobie... w 1983 roku
    w czasie przyjazdu JPII na lotnisku była wielka awantura, bo jak Papieżowi
    powiedzieli że spotkanie z Wałęsą będzie niemożliwe, to zagroził że wsiada z
    powrotem do samolotu... i wszyscy musieli czekac na osobistą decyzję Jaruzela
    który by uniknąc skandalu zgodził się na to... i urządzili cyrk w Dolinie
    Chochołowskiej, którą naszpikowali aparaturą podsłuchową... a nawet kaczory nie
    zarzucają Wałęsie że był agentem w czasie stanu wojennego, tylko że podpisał
    jakiś kwit w latach sześcdziesiątych... a jestem ciekaw ilu z tych obecnych
    krzykaczy i chojraków nie podpisałoby trzęsącą się rączką lojalki już na
    pierwszym przesłuchaniu w SB... ciekawe że najgłośniej krzyczą ci którzy nie
    pamiętają tamtych czasów...

  • 12. Data: 2009-05-21 07:40:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " marq111" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nocnik
    >>
    > nie wysilaj sie ,nie zamierzam metryki Ci pokazywać, następny "bohater"
    > się
    > ujawnił..,Guzikiewiczów w Polsce widzę dostatek

    Spoko - popatrz kogo cytuję, przecież nie pisałem do Ciebie bo nie wiem
    ile masz lat...

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-05-21 07:41:31
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    viper <v...@o...pl> napisał(a):
    O Dolinie Chochołowskiej taka ciekawostkę opiszę ,mieszkałem z
    gościem,którego kuzyn pracowal w jakis tam oddzialch specjalnych
    milicji,szlak wie,jak to się nazywało..otóż ten mój kolega ,opowiedział taka
    historię ,przed przyjazdem JPII,tego jego kuzyna zabrali miesiąc przed
    przyjazdem Papieża, z domu, wywieżli w Tatry ,2 tygodnie leżeli w pałatkach
    w górach ,a pogoda była fatalna,po 2 tygodniach przyjechał do
    domu ,opowiedział o jakis bezsensownych ćwiczeniach w Tatrach.potem znowu go
    zabrali..,aż do przyjazdu Papieża,leżeli na ziemi /w namiotach,a materacy i
    karimat nie mieli /w Tatrach,o wszystkim się ten facet dowiedzial z tv ,że
    pilnowali Doliny Chochołowskiej,facet w rok po tym zdarzeniu ,został
    kompletnym inwalidą..

  • 14. Data: 2009-05-21 07:43:11
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    viper pisze:
> [...]
    > przeniósł nawet jednej ulotki ocenia Wałęsę... żebyś ty jeszcze miał jakieś
    > trzeźwe spojrzenie na rzeczywistośc, ale ty masz z mózgu papkę i potrafisz
    > jednie bezkrytycznie powtarzac brednie jakiś sfrustrowanych fiutów... powtórzę
    > ci raz jeszcze... JPII traktował Wałęsę jak syna... spotykał się z nim
    > niezliczoną ilośc razy... a nikt nie miał lepszego obrazu sytuacji niż On...
    > więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja liga... ja
    > wcale nie jestem fanem Wałęsy, nie raz mnie wkurzał... ale za to co zrobił

    Viper.

    Wielkość JPII wynikała między innymi i z tego, że wszystkich traktował
    jak swoich synów i córki. Kwaśniewskiego nawet w Papamobile woził, a u
    Agcy był w celi by go pocieszać. Gdybyś jednak z tego wywodził , że
    popierał komunistów, aparatczyków lub terrorystów, to przyznasz, że
    wniosek taki byłby bardzo głupi.

    Z tego powodu proponuję nie chodzić na taką łatwiznę w błahych
    polemikach na inecie, jaką jest używanie z braku innych argumentów
    autorytetu JPII.

  • 15. Data: 2009-05-21 07:45:17
    Od: " " <m...@g...pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Spoko - popatrz kogo cytuję, przecież nie pisałem do Ciebie bo nie wiem
    > ile masz lat...

    Przepraszam..:)

  • 16. Data: 2009-05-21 07:50:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nocnik
    >
    > Idąc tropem twojego rozumowania masz prawo krytykować tylko młodszych od
    > siebie. I tak powinno być :-). Patriarchat wymyślono już dość dawno, był
    > chyba ostatni okres wspólnoty pierwotnej.
    > Nie odpowiadaj na ten post krytycznie.

    Nie miałem na myśli wieku a realia jakie wtedy panowały.

    --
    marfi

  • 17. Data: 2009-05-21 08:11:31
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

> [...]
    > się na amen, żółc już im powoli zaczyna uszami wypływac... a najgorsze dopiero
    > przed nimi... chłopaki jeszcze trochę się tak poplują to bankowo wrzodów
    > dostaną... bidule już nie mają gdzie publikowac, nawet nasz dziennik ich
    > zaczyna olewac...a tak w ogóle, to powiedz tak z ręką na sercu... czy wsparłeś
    > już jakimś datkiem swojego idola? chciałbym ci przypomniec, że nawet fatso
    > który z panem M. ma raczej nie po drodze rzucił mu jakiś grosz... swoją drogą
    > to jest niezły kabaret by publicysta uprawiał taką żebraninę... jak się tak nim
    > zaczytujesz, to nie zapominaj o datku...

    Viper, dalem panu M. i to dwa razy. Za tych Zydow i Kresy(konspiracja)
    winienem mu dac trzeci raz. Ja zawsze place za usluge.
    Mimo zem Wolny Chrzescijanin to daje sie zapedzic do lokalnego tu
    pieknego kosciolka anglikanskiego w Boze Narodzenie.
    Vicar wie ze ja bylem bo pozostawiam za usluge solidny datek.
    Co do Bolka to ja jestem zapewne jedynym na tej grupie, ktory mu kiedys
    uscisnal prawice. Bystry i cwany to chlopek.
    Zaloze sie, ze kiedy juz padnie- oby niepredko- to Rodacy zataszcza
    truchlo na Wawel. A przegrani-czytaj krytycy- beda
    gdzies zakopani pod plotem.

    fatso

  • 18. Data: 2009-05-21 08:40:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    W ten sposob mozna rowniez tlumaczyc stalinowcow i inne smieci, bo w koncu
    takie czasy byly, a oni jedynie swoja robote wykonywali.

    D.

  • 19. Data: 2009-05-21 08:43:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

> [...]
    powiedzieli że spotkanie z Wałęsą będzie niemożliwe, to zagroził że wsiada z

    Odp. No wlasnie, to byl rok 1983 i nikt jeszcze nie znal faktow. Ja jeszcze
    na pocz. lat 90-ych glosowalem na Bolka bedac przekonanym, ze to bohater.

    >a jestem ciekaw ilu z tych obecnych
    krzykaczy i chojraków nie podpisałoby trzęsącą się rączką lojalki już na
    pierwszym przesłuchaniu w SB... <

    Odp. Jest jednak sporo ludzi, ktorzy nie podpisali wtedy lojalek z SB. Bolek
    podpisal.

    D.

  • 20. Data: 2009-05-21 08:47:49
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Fajnie od czasu do czasu przeczytać coś mądrze napisanego.
    DJ