  • 1. Data: 2009-11-13 09:26:10
    Temat: Na forex przez Facebooka
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    http://www.rp.pl/artykul/7,391009_Na_forex_przez_Fac
    ebooka.html

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania
    (ludowe)Kolberg

  • 2. Data: 2009-11-13 09:39:44
    Temat: Re: Na forex przez Facebooka
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 13 Lis, 10:26, "\\n" <n...@m...xy> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    > i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

    Ciekawe zdanie:

    Ponieważ produkt dedykowany jest NIEDOŚWIADCZONYM inwestorom broker
    planuje szereg bezpłatnych szkoleń. Inwestorom zaoferowana została
    również DWA RAZY WYŻSZA niż standardowo dźwignia finansowa (1:200).

    Z mojego punktu widzenia:
    niedoświadczony + wyższy lewar = wielkie buuuum :)

  • 3. Data: 2009-11-13 09:44:00
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
    On 13 Lis, 10:26, "\\n" <n...@m...xy> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    > i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

    Świetne, to po prostu szczyt bezczelności:)
    Inna sprawa, ze lewar 200 i 400 to ja już nie widzę szczególnej róznicy.

  • 4. Data: 2009-11-13 09:53:05
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > Świetne, to po prostu szczyt bezczelności:)
    > Inna sprawa, ze lewar 200 i 400 to ja już nie widzę szczególnej róznicy.

    Dokładnie. Nie ma znaczenia czy spadnie komuś na głowę słoń, czy hipopotam.

    DJ

  • 5. Data: 2009-11-13 13:12:45
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    \n wrote:

    > http://www.rp.pl/artykul/7,391009_Na_forex_przez_Fac
    ebooka.html

    A podepnę się. Szukam jakiejś platformy do Forexa. Możecie coś polecić?
    Powinno tam być USDPLN, no i konto najlepiej w złotówkach. Jest kilku
    brokerów na rynki, ale opinie różne. Pierwszy typ to XTB, ale ludzie jakoś
    po nim jadą. Niby jest też AM, ale oponie też różne.

  • 6. Data: 2009-11-13 13:35:01
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > brokerów na rynki, ale opinie różne. Pierwszy typ to XTB, ale ludzie jakoś
    > po nim jadą. Niby jest też AM, ale oponie też różne.

    Najlepiej zaloz konto i sam potestuj. Zalozenie konta np. w AM jest
    blyskawiczne. Do tego maja mikroloty wiec mozna sie bawic bez wiekszego
    ryzyka.
    Roznych brokerow jedni chwala, a inni na nich narzekaja. Ja nie mam powodow
    do narzekan na AM. Zalezy co kto oczekuje.
    Mozesz poczytac troche opinii tutaj:

    http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewforum.ph
    p?f=4

    Pozdrawiam

    Darek

  • 7. Data: 2009-11-13 13:43:10
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    DJ wrote:

    > http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/viewforum.ph
    p?f=4

    A właśnie poczytywałem to forum. A jak się na AM płaci podatki? Zakładam, że
    żaden PIT nie przychodzi?

  • 8. Data: 2009-11-13 13:58:23
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hdjm0d$2aa$1@news.onet.pl...

> [...]
    > brokerów na rynki, ale opinie różne. Pierwszy typ to XTB, ale ludzie jakoś
    > po nim jadą. Niby jest też AM, ale oponie też różne.

    Chodzi Ci o lewar czy o coś innego?
    Bo to ważne dla odpowiedzi.

  • 9. Data: 2009-11-13 14:07:25
    Od: " azszxz" <a...@g...pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    > Dokładnie. Nie ma znaczenia czy spadnie komuś na głowę słoń, czy hipopotam.
    >
    > DJ

    A mi cos sie wydaje, ze brokerzy zweszyli nastepna nisze w osobach
    drobnych hazardzistów z jednorekich. Jakos tą rzesze ,,fanów,, trzeba bedzie
    zagospodarować, pieniądz nie moze się zmarnowac. Grunt to ,,odpowiednia
    edukacja,,

  • 10. Data: 2009-11-13 14:23:33
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    skippy wrote:

    > Chodzi Ci o lewar czy o coś innego?
    > Bo to ważne dla odpowiedzi.

    Z lewarem raczej będę grał niskim, więc nie ma to znaczenia. Najważniejsze
    jest bezpieczeństwo, żeby kasa mogła leżeć i mi się broker nie zwinął i nie
    zniknął. No i poza Forexem przydałyby się też kontrakty na towary, czy
    zagraniczne indeksy, z możliwie niskimi prowizjami. Ale to tylko dodatek,
    bo w tej chwili wydaje mi się, że Forex jest najprostszy, bo najlepiej
    podlegający zasadom analizy technicznej.