  • 11. Data: 2009-11-13 14:27:51
    Temat: Re: Na forex przez Facebooka
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    p?f=4

    > A właśnie poczytywałem to forum. A jak się na AM płaci podatki? Zakładam,
    > że
    > żaden PIT nie przychodzi?

    O podatki zaczniesz sie martwic jak cos zarobisz czyli za pare lat ;)
    XTB chyba wysyla jakis PIT, a AM nie. Mieli wprowadzic taki nieoficjalny PIT
    ulatwiajacy rozliczenie, ale nie wiem czy cos takiego juz istnieje.
    Wyliczasz sam nalezny podatek, wypelniasz PIT i odprowadzasz do US. Przy
    rachunku w PLN sprawa prosta. Przy rachunku w innej walucie poprawne
    wyliczenie podatku jest prawie niemozliwe. Chyba, ze sie robi maksymalnie
    kilkadziesiat transakcji rocznie.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2009-11-13 14:30:37
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ale to tylko dodatek,
    > bo w tej chwili wydaje mi się, że Forex jest najprostszy, bo najlepiej
    > podlegający zasadom analizy technicznej.

    No nie wiem. Jak dla mnie FW20 przy walutach to tak jak przedszkole przy
    polibudzie.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 13. Data: 2009-11-13 14:45:03
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    DJ wrote:

    > No nie wiem. Jak dla mnie FW20 przy walutach to tak jak przedszkole przy
    > polibudzie.

    Hmm być może za mało to analizowałem.

  • 14. Data: 2009-11-14 00:17:30
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hdjq55$dk1$1@news.onet.pl...

    > Z lewarem raczej będę grał niskim, więc nie ma to znaczenia. Najważniejsze
    > jest bezpieczeństwo, żeby kasa mogła leżeć i mi się broker nie zwinął i
    > nie
    > zniknął. No i poza Forexem przydałyby się też kontrakty na towary, czy
    > zagraniczne indeksy, z możliwie niskimi prowizjami. Ale to tylko dodatek,
    > bo w tej chwili wydaje mi się, że Forex jest najprostszy, bo najlepiej
    > podlegający zasadom analizy technicznej.

    Ciekawe kto chciałby teraz napisać to, co ja bym chciał.
    I dlaczego nie napisze właśnie tego.

    Syf z malarią Delfino i jeśli po roku chyba, może pół, nie wiem bo nie będę
    szukał, nic nie trybisz - to leżysz.

    No to raczej z mojej strony już ogólnie na tyle.
    To nie ma przecież sensu nie mając w tym interesu, a ja nie mam.

  • 15. Data: 2009-11-14 02:21:41
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    skippy wrote:

    > Syf z malarią Delfino i jeśli po roku chyba, może pół, nie wiem bo nie
    > będę szukał, nic nie trybisz - to leżysz.

    No kurde przecież od pół roku już gram na akcjach i tych strasznych
    kontraktach z lewarem i żyję. Bez większych sukcesów, ale fortuny nie
    przepuściłem. IMHO w średnim terminie takie USDPLN tak idealnie podlega
    zasadom analizy technicznej, że aż się prosi zarabiać. A fw20 taki
    szarpany, że wykreślenie poziomów to niełatwe zadanie. Trochę już co prawda
    zacząłem grywać na walutach, ale na GPW, a to trudne, bo szczególnie w
    weekendy sygnały przechodzą koło nosa. O daytradingu nawet nie myślę.

  • 16. Data: 2009-11-17 16:13:29
    Od: KubaS <s...@g...com>

    Witam.

    Osobiście polecam brokerów zagranicznych, niektórzy wymagają naprawdę
    małych wpłat i mogą dać mały rozmiar lota a warunki jakie są pokazane
    w demo nie odstają o tych podczas tradingu.

    Wystarczy wpisać w googlach forex.

    Polscy nie zawsze dostarczają w realu to co pokazują w demo.

    Duża dźwignia np 1/200 jest bardzo przydatna kiedy handluje się na
    danych 15 minutowych. Praktycznie wszędzie można ją zwiększyć
    przesuwając stoplossa, oraz handlując małą częścią depozytu

    Zwróćcie uwagę na tych którzy operują z terenu uni europejskiej gdyż
    podlegają naszej jurysdykcji..

    Pozdrawiam
    Kuba