  • 11. Data: 2006-04-23 17:28:29
    Temat: Re: Najlepsza lokata gotówki. W jakim banku?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    news:afce0$444b8cc0$540ad61f$26065@news.chello.pl...

    > 4000 daje odsetki w wys. 2,57 pln, a to juz sie lapie na
    > belkowe. Maks bez belki to ok. 3850 :).

    4000*(7/365)*0,0325 = 2,49315, nie ? :-)

    Jak rozumiem jest przetestowane, ze mozna miec np. 10 takich lokat
    jednoczesnie i belka sie nie nalicza, tak ? Odnawiaja sie
    automatycznie czy trzeba recznie co tydzien ? Odsetki mozna gdzies
    odsylac, np. na ror (zeby nie dobilo przez przypadek do 2,50 za
    ktoryms razem o ile nie zdaza obnizyc oprocentowania wczesniej ;-)
    ?

    marekz

  • 12. Data: 2006-04-23 17:45:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 4000*(7/365)*0,0325 = 2,49315, nie ? :-)

    Racja :). Moze z przyzwyczajenia uzylem 360 dni ;).

> [...]
    > odsylac, np. na ror (zeby nie dobilo przez przypadek do 2,50 za
    > ktoryms razem o ile nie zdaza obnizyc oprocentowania wczesniej ;-)

    Ja mam w tej chwili 5. Odnawiaja sie co tydzien kazda innego dnia tygodnia.
    Do tej pory nie naliczyli mi ani grosze belkowego :). Odsetki moga byc
    kapitalizowane na lokacie lub dopisywane do rachunku biezacego. Rachunek ma
    dodatkowo taka smieszna funkcjonalnosc, ze mozesz sobie ustalic zleceni
    stale dzieki ktoremu wszystkie nazwyzki ponad jakas kwote beda przesylane na
    zdefiniowane konto (w dowolnym banku). Hehe... ja juz zapomnialem, ze cos
    takiego istnieje, ostatni raz sie z tyl spotkalem w sp. LGPetro ;).
    Czy beslkowe od odsetek nie zostanie naliczone przekonam sie za tydzien, bo
    z rachunku korzystam dopiero pierwszy m-c, ale z wypowiedzi osob
    korzystajacych dluzej wynika, ze nic takiego sie nie stanie :). Za tydzien
    (02/05) bede mial pierwsza sytuacje kiedy odsetki z 2 lokat zostana
    naliczone jednego dnia. Zobaczymy czy belkowe zostanie naliczone ;).

    MK

  • 13. Data: 2006-04-23 17:50:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message

    > "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

    > Racja :). Moze z przyzwyczajenia uzylem 360 dni ;).

    Jednak nie... Po prostu oprocentowanie lokaty to 3,35% a nie 3,25% :). Czyli
    maks. 3850 pln :).

    MK

  • 14. Data: 2006-04-23 17:58:33
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Jednak nie... Po prostu oprocentowanie lokaty to 3,35% a nie
    > 3,25% :). Czyli
    > maks. 3850 pln :).

    Aha, czyli antybelkowe optimum to 3867,92 zł / sztukę. :-)

    Ja wiem, ze to smieszny pomysl, ale gdyby tak zalozyc n lokat
    7-dniowych na 7,79 zł, ktore by sie same odnawialy a odsetki by
    szly na ror, to efektywne oprocentowanie (dodatkowo zwolnone z
    belki) wyniesie ponad 6,5%.... :-)) A Fortisa w sumie mam niezbyt
    daleko od siebie, hahahahahaha. Brac hipoteczny i wio!

    marekz

  • 15. Data: 2006-04-23 18:22:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > belki) wyniesie ponad 6,5%.... :-)) A Fortisa w sumie mam niezbyt
    > daleko od siebie, hahahahahaha. Brac hipoteczny i wio!

    To sie nie da :). Minimalna wartosc lokaty to 2000pln :).
    http://www.fortisbank.com.pl/services/EDepositsPL.ht
    ml

    MK

  • 16. Data: 2006-04-23 20:15:09
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > belki) wyniesie ponad 6,5%.... :-)) A Fortisa w sumie mam niezbyt
    > daleko od siebie, hahahahahaha. Brac hipoteczny i wio!

    Pomysł może i fajny gdyby nie min 2000 jak napisał już kolega, ale trzeba
    przy takiej zabawie brać jeszcze pod uwagę zaokrąglenia.
    W powyższym przykładzie za 1 dzień = 7,79*3,35%/365=0,000714973... i tu
    trzeba by wiedzieć jak bank zaokrągla. Bo gdyby zaokrąglić do 6 miejsc po
    przecinku w dół jak jeden ze znanych mi banków i dopiero potem mnożyć przez
    ilość dni to daje =0,000714*7 =0,004998 co się równa ZERO :(

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2006-04-23 20:27:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnożyć przez
    > ilość dni to daje =0,000714*7 =0,004998 co się równa ZERO :(

    Tzn. ze bank nie zaokragla, tylko pozostawia 6 cyfr po przecinku,
    a reszte obcina ? Dosc dziwny sposob, ktory to bank ? Widac w tym
    banku trzeba by lokowac 7,80. :-]

    marekz

  • 18. Data: 2006-04-23 21:30:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Master Pain napisał(a) w wiadomości: ...
    >Potrzebuję jakiejś korzystnej lokaty z możliwością natychmiastowej wypłaty
    >środków.
    >Który bank oferuje najepsze warunki?

    Inne rachunki oszczędnościowe:
    Kredyt Bank, Konto oszczędnościowe, chyba około 3.4% >20tys
    Getin, konto Top <10 tys. 3,50% >100 tys. zł 4,10%
    Arek

  • 19. Data: 2006-04-24 18:51:30
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    MK napisał(a):

    > Ja mam w tej chwili 5. Odnawiaja sie co tydzien kazda innego dnia tygodnia.

    A można zrobić, żeby się odnowiła np. 3 razy a potem już nie? czy
    poprostu trzeba ją zerwać po 4 odnowieniu?

    Przemek

  • 20. Data: 2006-04-24 18:56:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> wrote in message

    > A można zrobić, żeby się odnowiła np. 3 razy a potem już nie? czy
    > poprostu trzeba ją zerwać po 4 odnowieniu?

    Trzeba zerwac.
    Demo systemy jest pod
    http://www.fortisbank.com.pl/services/planet/demonew
    /default.htm