    From: Agnetta <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Negatywna decyzja kredytowa
    Date: Fri, 09 Jun 2006 10:03:01 +0200

    Dostałam negatywną decyzję w jednym banku przy kredycie hipotecznym za
    wpis do ZBP. Pan nie chciał udzielić mi szczegółowych informacji (jego
    prawo, tak?)
    Czy to oznacza, że już całe życie za ten wpis jestem skazana na
    "bezdomność"?
    Przecież każdemu w życiu może trafić się zły okres, potem się zbiera i
    zaczyna wszystko uczciwie spłacać. Wpis zostaje.
    Czy banki nie chcą ponosić żadnego ryzyka mając zabezpiecznie
    hipoteczne? Jasne, ich prawo, ale przecież jak mi się noga powinie to
    mają hipotekę. W takim razie lepiej płacić w szarą strefę za wynajem niż
    dać zarobić bankowi?
    Jejku, czasem nie rozumiem tego wszystkiego :(

    Pozdrawiam
    Agnetta