  • 41. Data: 2011-10-10 09:14:52
    Temat: Re: "Negocjator" w Idea Banku.
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 09 Oct 2011 00:22:17 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >niczego nie ukrywają, klient musi podpisać, że zapoznał się z TOiP, bez
    >tego program się nie rozpocznie

    no to ja w ING paręnaście lat temu tego nie dostałem. Owszem,
    regulamin był, ale nie przypominam sobie żadnych szczegółowych
    informacji, ile co kosztuje w poszczególnych latach.

    >oj przesada, nie 3.5%, program daje określone korzyści (które jednych
    >interesują a innych nie) i za to się płaci, NIC za darmo nie dostaniesz

    ja piszę o konkretach. Polisa ING na zycie (nie pamiętam typu),
    rozmowa z agentem ze parę lat temu.

    >to dlaczego nie korzystasz z takich opcji? przecież doradcy inwestycyjny
    >są wynagradzani na zasadzie success fee i np. biorą 20% tego co program
    >dla klienta zarobił

    hmmm, może przeoczyłem takie oferty, ale nie przypominam sobie, żeby
    ktoś tu w grupie zachwalał coś podobnego.

    >i na koniec uwaga chyba najważniejsza, najtrudniej jest zacząć oszczędzać!

    no, zgadza się. Za to potem fajnie popatrzeć na wyciągi czy do sejfu
    na te błyszczące krążki :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 42. Data: 2011-10-10 19:07:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chętnie się dowiem, co to za zwierzęta (ogólnie - na czym to polega).

    daj znać na priva [robert.sierant(at)homebroker.pl] to wyjaśnię, jeżeli
    lubisz gadżety to w pakiecie również możesz dostać lub jakąś lokatę z
    negocjatora (o którym było info w temacie wątku) ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 43. Data: 2011-10-10 19:13:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > no to ja w ING paręnaście lat temu tego nie dostałem. Owszem,
    > regulamin był, ale nie przypominam sobie żadnych szczegółowych
    > informacji, ile co kosztuje w poszczególnych latach.

    nie wiem jak to było naście lat temu w ING, ale obecnie klient musi
    dostać "pakiet" regulaminów oraz TOiP, założenie jest takie, że klient
    ŚWIADOMIE decyduje się na jakiś produkt, a nie że bierze coś co po
    jakimś czasie okazuje się być czymś innym

    > ja piszę o konkretach. Polisa ING na zycie (nie pamiętam typu),
    > rozmowa z agentem ze parę lat temu.

    zależy jak duża część była przeznaczona na życie a jaka na dożycie i
    samo słowo agenta NIE wystarczy, niektórzy mówią tylko to co klient chce
    usłyszeć i później są z tego problemy

    > hmmm, może przeoczyłem takie oferty, ale nie przypominam sobie, żeby
    > ktoś tu w grupie zachwalał coś podobnego.

    one występują, ale należy o nie pytać i pamiętaj, że nikt (żaden DI) nie
    będzie zarządzał portfelem aktywów o wartości 10.000 zł

    > no, zgadza się. Za to potem fajnie popatrzeć na wyciągi czy do sejfu
    > na te błyszczące krążki :-)

    ;-D
    ale niektórzy wolą te 5-6% na lokacie bankowej...nie powiem, również z
    nich korzystam, ale zawsze część aktywów lokuję w coś co da mi zysk >
    poziomu realnej inflacji

    --
    pozdrawiam
    RobertS