  • 31. Data: 2011-08-29 13:18:22
    Temat: Re: Nie-Dobre Konto i jego zla debetówka...
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:j3g1lt$cc4$1@inews.gazeta.pl...

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" j3fv88$4o3$...@i...gazeta.pl

    > Hm... Chyba jednak pomyliłem się -- nigdy nie byłem mocny w rachunkach...
    > To 10 razy większa strata... Czyli jednak dużo.... Pięć worków...
    > Trochę mi przykro... Ale -- raz się zyskuje, raz się traci...
    > Smętni mi trochę... Tyle worków... Taka strata... Dlaczego mi
    > zabrakło tych kilku litrów... I czy musiałem zatankować aż pięć?...
    >
    > Bóg mnie ukarał -- ja straciłem wczoraj wieczorem tak dużo,
    > a franek potaniał tej nocy...

    dawno nie było tu takiego spamera jak ty
    jaki jest twój cel w pisaniu czegoś co nikt nie czyta

    poeta, masochista czy poprostu na lekach?

    erator/

  • 32. Data: 2011-08-29 15:31:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" j3g3j6$i7e$...@i...gazeta.pl

    Ooopss... 60litrowego. :) Moje straty są coraz większe!!!
    Boża kara okazuje się coraz surowszą!!!!

    > dawno nie było tu takiego spamera jak ty
    > jaki jest twój cel w pisaniu czegoś co nikt nie czyta

    W tym celu, aby Polacy pojęli, dlaczego pieniądze przeznaczone
    przez UE na budowę (czy rozbudowę) polskich dróg przeniesione
    będą do Grecji. :)

    > poeta, masochista czy poprostu na lekach?

    Masz sklerozę? Witamina PP i witamina B1 -- bez nich słyszę wewnętrzne głosy...
    Ale ponoć nie każdemu pomaga -- ponoć nie zawsze szum w uszach można tym sposobem
    wyleczyć. :)

    [jakoś tak wyszło... gdyby zlotowinfo mnie nie zaczepił, nie wygadałbym
    się z tą pomyłka co do wielkości pięciu worków... takie straty... chyba
    dam na Kościół, aby Bóg zaprzestał karania mnie -- na swój kościół...
    ale żeby nie było jak z modłami Korterii -- Komorowski zyskał poparcie
    rolników, zaś Tusk już nie musi płacić franciszkanom, skoro franek
    potaniał samoistnie niejako... no i Tusk teraz triumfuje -- nic nie
    łamie się pod jego rządami!!! moim zdaniem Tusk współpracuje z diabłem!!!
    pewnie po wyborach franek będzie droższy niż litr ON... ponoć paliwo już
    tanieje...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2011-08-29 15:55:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j3gbd9$btl$...@i...gazeta.pl

    > Masz sklerozę? Witamina PP i witamina B1 -- bez nich słyszę wewnętrzne głosy...
    > Ale ponoć nie każdemu pomaga -- ponoć nie zawsze szum w uszach można tym sposobem
    wyleczyć. :)

    Poza witaminami biorę i leki związane z chorobami duszy -- z dusznością tak zwaną,
    czyli z astmą.
    No i walczę z krewniakami Rydzyka -- Triderm i Clotrimazolum... Z tym pierwszym
    trzeba uważać, bo
    przedawkowanie grozi Boskimi sankcjami -- lek nadspodziewanie skuteczny, a przecież
    nie wolno
    dobijać wszystkich wrogów, bo to ponoć jest niemiłosierne!!!

    Wiele też wskazuje na o, że ogólnie dobry stan mego zdrowia jest wynikiem robienia
    jaj -- jem
    ich sporo. :) Po zejściu na 65 kg zamierzam jeść więcej -- na przykład 42 tygodniowo.
    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'