  • 1. Data: 2012-08-29 16:09:55
    Temat: Niewidoczna transakcja 3D-Secure
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Zapłaciłem abonament za komórkę przy pomocy 3D-Secure (Visa Electron,
    BZWBK) jakieś 2 godziny temu.

    Niestety nie mam ani na liście przelewów ani w historii konta tego w
    żaden sposób odnotowanego. Czy to normalne? Czy po prostu pojawia się to
    później? Czy coś jest nie tak?

    Proszę o odpowiedź, bo pierwszy raz tak płaciłem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2012-08-29 16:55:37
    Temat: Re: Niewidoczna transakcja 3D-Secure
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Proszę o odpowiedź, bo pierwszy raz tak płaciłem.

    A blokady sprawdził?

    Darek

  • 3. Data: 2012-08-30 14:34:23
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Nie sprawdziłem. Dziękuję. Faktycznie, jest tam. A proszę jeszcze o info
    czym są te blokady?

    Pzdr

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-08-30 17:30:59
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Transakcjami, które zostały wykonane, ale nie zostały jeszcze rozliczone.

  • 5. Data: 2012-09-02 22:48:37
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    W dniu 2012-08-30 17:30, Michal Pl pisze:
    > Transakcjami, które zostały wykonane, ale nie zostały jeszcze rozliczone.

    Dzieki.