  • 1. Data: 2012-08-29 18:27:13
    Temat: Western Union - przekaz na hasło
    Od: s...@t...pl

    Czy w Polsce dostępny jest przekaz na hasło, a więc przekaz gotówki dla osoby która
    nie posiada przy sobie żadnego dokumentu tożsamości?
    Czy ktoś testował to w praktyce?

  • 2. Data: 2012-08-29 19:42:53
    Temat: Re: Western Union - przekaz na hasło
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-08-29 18:27, s...@t...pl pisze:
    > Czy w Polsce dostępny jest przekaz na hasło, a więc przekaz gotówki dla osoby która
    nie posiada przy sobie żadnego dokumentu tożsamości?
    > Czy ktoś testował to w praktyce?

    Tak, działa (można odbierać). Jest przy tym określona kwota maksymalna
    przekazu.

    Darek

  • 3. Data: 2012-08-31 15:25:13
    Od: s...@t...pl

    Czy hasłem jest jakieś słowo, zdanie lub numer, czy też kombinacja znaków - chodzi o
    to czy można takie hasło przekazać podczas rozmowy głosowej przez telefon (bez SMS)

  • 4. Data: 2012-09-01 22:05:56
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > Czy hasłem jest jakieś słowo, zdanie lub numer, czy też kombinacja znaków - chodzi
    o to czy można takie hasło przekazać podczas rozmowy głosowej przez telefon (bez SMS)

    Cokolwiek, byle dało się zapisać. Pracownik wypłacający widzi to hasło
    zapisane. I nie może być polskich znaków.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-10-17 14:41:09
    Od: s...@t...pl

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 19:42:57 UTC+2 użytkownik Darek napisał:

    > Tak, działa (można odbierać). Jest przy tym określona kwota maksymalna
    > przekazu.

    Nie działa.

    Napisałem e-maila do WU przez formularz kontaktowy i oto odpowiedź:

    "Chcielibyśmy Pana poinformować, że na terenie Polski usługa odbioru pieniędzy na
    hasło nie jest dostępna. W celu odebrania przekazu pieniężnego Western Union odbiorca
    powinien wylegitymować się ważnym dowodem tożsamości (dowód osobisty lub paszport )"

  • 6. Data: 2012-10-17 19:26:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2012 14:41:10 UTC+2 użytkownik s...@t...pl napisał:

> [...]
    powinien wylegitymować się ważnym dowodem tożsamości (dowód osobisty lub paszport )"

    A co Ty taki tajniak- WU na hasło, kartę prepaid bez dokumentu tożsamości itp. Bułki
    w sklepie w kominiarce kupujesz?

  • 7. Data: 2012-10-17 20:02:08
    Od: s...@t...pl

    W dniu środa, 17 października 2012 19:26:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A co Ty taki tajniak- WU na hasło, kartę prepaid bez dokumentu tożsamości itp.
    Bułki w sklepie w kominiarce kupujesz?

    Poczytaj na grupie kolejowej wątek - "powrót do domu po utracie portfela"

  • 8. Data: 2012-10-19 13:32:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 18:27:13 UTC+2 użytkownik s...@t...pl napisał:
    > Czy w Polsce dostępny jest przekaz na hasło, a więc przekaz gotówki dla osoby która
    nie posiada przy sobie żadnego dokumentu tożsamości?

    > Czy ktoś testował to w praktyce?

    WESTERN UNION się nie da ale osoba która ma konto SKYCASCH może Tobie przesłac kase
    "na telefon" i odbierzesz w bankomacie.