  • Data: 2005-01-07 13:33:36
    Temat: No wiec co mi BePeHahahaha zaproponowalo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    No wiec BePeHahahaha zaproponowalo mi samo z siebie karte kredytowa. No
    wiec pisalem juz tutaj o tym szczegolowo, wiec nie bede sie powtarzal.

    No wiec przyslali mi gdzies na poczatku grudnia list, w ktorym
    wychwalili mnie pod niebiosa jaki to boski klient ze mnie. No wiec
    skuszony ta nieslychana propozycja udalem sie dzisiaj osobiscie do
    oddzialu banku. No wiec chcialem sie dowiedziec co mi takiego proponuja,
    ze dac chca KK bez zadnych kwitow jak napisali w liscie. No wiec dali mi
    sami z siebie kredyt na karcie w wysokosci 700 zl. Powalilo mnie to na
    kolana. Padajac uderzylem glowa w kant stolu. Nie pamietam co sie dalej
    dzialo, ale jak odzyskalem przyomnsc okazalo sie, ze mam w garsci karte
    i podpisana przeze mnie osobiscie umowe (podpis jest podobny do niczego,
    wiec moj na pewno). No wiec mam karte kredytowa. Bursztynowa. Niestety
    plaskata i do internetu sie nie nadaje. A niech ich...

    Acha. Rzeczywiscie zadnych kwitow nie chcieli poza dowodem osobistym.
    Przynajmniej ja zadnego kwita ze soba nie mialem, a karte mam. Dziala,
    sprawdzilem. No wiec wynika z tego, ze nie trzeba byc zatrudnionym (u
    kogos lub u siebie), ani legitymowac sie niewiadomojakim majatkiem, ani
    tez miec regularnych wplywow na konto zeby karte kredytowa dostac. Czyli
    polska bankowosc idzie do przodu, co cieszy. Czekam teraz na karte
    kredytowa od jakiegos banku, w ktorym nie mam konta. Oczywiscie bez
    noszenia kwitow w zebach. Wtedy bedzie jak w ameryce. ;-))))

    Bartol