  • 31. Data: 2009-07-23 10:51:41
    Temat: Re: Nordea - chipowe karty
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 22 Lip, 13:15, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > A wiesz czemu Cię sprawdzali "na Jezusa"? :) - Niemcy mają nosa i od razu
    > wyczują, czy ktoś jest Jankesem :) A jak ktoś jest Jankesem to trzeba go
    > "ugościć" w iście Hamerykańskim stylu, aby nawet w Europie czuł się jak w
    > domu :) LOL.

    E tam, niemiecka precyzja i dokladnosc daly znac o sobie i tyle. :)

  • 32. Data: 2009-07-23 10:56:50
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    d.googlegroups.com

    > E tam, niemiecka precyzja i dokladnosc daly znac o sobie i tyle. :)

    Niech Ci będzie :) W końcu Ordnung muss sein :)

  • 33. Data: 2009-07-23 16:06:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Artur Czeczko" <a...@w...student.uw.edu.pl> wrote in message

    > No właśnie nie. Kartą visa electron Inteligo nie udało mi się
    > zapłacić. Oczywiście pin znam, używam tej karty w bankomatach.
    > Sytuacja się wydarzyła kilka miesięcy temu. Nie wykluczam,
    > że od tamtej pory te kasy zostały przekonfigurowane.

    To zbieg okolicznosci. Skad wniosek, ze nie dalo sie, bo ta karta nie jest
    akceptowana? Ja placilem wieloma kartami i z zadna nie bylo problemow. Byly
    tylko wtedy gdy zapomnialem PINu i w koncu sobie karte zablokowalem.

    MK

  • 34. Data: 2009-07-27 10:01:23
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    MK pisze:

> [...]
    > jest akceptowana? Ja placilem wieloma kartami i z zadna nie bylo
    > problemow. Byly tylko wtedy gdy zapomnialem PINu i w koncu sobie karte

    Jak mi nie działało, to pani z obsługi do mnie podeszła i wyjaśniła,
    że karty autoryzowane podpisem nie działają. Miejsce akcji - Carrefour
    w Złotych Tarasach, Warszawa. Postaram się tam zajrzeć w najbliższym
    czasie i sprawdzić, czy nadal jest tak samo.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 35. Data: 2009-07-27 16:42:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > w Złotych Tarasach, Warszawa. Postaram się tam zajrzeć w najbliższym
    > czasie i sprawdzić, czy nadal jest tak samo.

    Na stacjach a24 tez nie dzialaja? A moze jestes weryfikowany tam podpisem?
    ;)

    MK

  • 36. Data: 2009-07-28 18:19:42
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    MK pisze:

    > Na stacjach a24 tez nie dzialaja? A moze jestes weryfikowany tam
    > podpisem? ;)

    Ze stacji benzynoych nie korzystam. Za to dzisiaj znów przetestowałem
    kasę samoobsługową w Carrefour w Złotych Tarasach i udało się zapłacić
    kartą Mastercard Millennium (zwykle autoryzowaną podpisem).

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 37. Data: 2009-07-29 13:39:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 20:19:42 +0200, Artur Czeczko napisał(a):

    > Ze stacji benzynoych nie korzystam. Za to dzisiaj znów przetestowałem
    > kasę samoobsługową w Carrefour w Złotych Tarasach i udało się zapłacić
    > kartą Mastercard Millennium (zwykle autoryzowaną podpisem).

    A mnie ostatnio zmusiło i musiałem kerfjuta odwiedzić i dla odmiany
    Aliora MC, który leci wszędzie na PIN musiałem podpisać i to jeszcze dwa
    razy slipa i kartę ;)

    Xenocide

  • 38. Data: 2009-07-30 12:01:56
    Od: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>

    xbartx pisze:

    > A mnie ostatnio zmusiło i musiałem kerfjuta odwiedzić i dla odmiany
    > Aliora MC, który leci wszędzie na PIN musiałem podpisać i to jeszcze dwa
    > razy slipa i kartę ;)

    Hm, dziwne. Morał z tego taki, że nawet jeśli karta jest na pin,
    to warto ją podpisać, bo ewentualny "znalazca" może znać
    takie miejsce, gdzie przejdzie podpis...

    Pozdrawiam,
    Artur