eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNormalny bank dla firmyRe: Normalny bank dla firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Normalny bank dla firmy
    Date: Sat, 06 Sep 2008 23:36:40 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <g9ut5c$epv$1@news.onet.pl>
    References: <op.ug2o6vfwr4pl98@ofca> <48c2e367$0$12202$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-100-202.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1220737004 15167 77.113.100.202 (6 Sep 2008 21:36:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2008 21:36:44 +0000 (UTC)
    X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
    In-Reply-To: <48c2e367$0$12202$f69f905@mamut2.aster.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454434
    [ ukryj nagłówki ]

    siliana napisał(a):
    > w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
    > mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam. kazdy
    > sie w zyciu zawodowym pomylil, ale krytykowac innych latwo. tez mnie
    > wnerwiaja pomylki, ale wierz mi, ze nie znajdziesz instytucji, w ktorej nikt
    > sie nie myli.

    Wszystko polega jednak na tym, ze jesli pomyli sie ktos w normalnym
    banku to mozna do niego isc, porozmawiac z kierownikiem/dyrektorem albo
    nawet ze zwyklym pracownikiem, ktory wszystko zalatwi pewnie dosyc
    szybko. Natomiast w mBanku mozna sobie porozmawiac z robotem na
    infolinii, ktory ma klienta w du*ie, bo jest calkowicie anonimowy i
    zgonie z procedurami spisze reklamacje, ktorej czas rozpatrzenia to
    pewnie 30 dni. Oczywiscie po 30 dniach i braku reakcji ze stronu banku
    mozemy sobie skladac kolejna reklamacje albo dla urozmaicenia reklamacje
    od reklamacji. mBank to bankowy mcdonald i do powaznych spraw sie nie
    nadaje, poniewaz tak jak piszesz "kazdy sie w zyciu zawodowym pomylil",
    a w przypadku mBanku wyjasnienie pomylki, ktora jest zawiniona przez
    bank zajmuje czesto kilkadziesiat dni.


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1