-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Mithos <f...@a...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Normalny bank dla firmy
Date: Sat, 06 Sep 2008 23:36:40 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <g9ut5c$epv$1@news.onet.pl>
References: <op.ug2o6vfwr4pl98@ofca> <48c2e367$0$12202$f69f905@mamut2.aster.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-113-100-202.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1220737004 15167 77.113.100.202 (6 Sep 2008 21:36:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2008 21:36:44 +0000 (UTC)
X-Sender: u+eie1fErhteICjGMoQOWg==
In-Reply-To: <48c2e367$0$12202$f69f905@mamut2.aster.pl>
X-Accept-Language: pl, en-us, en
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454434
[ ukryj nagłówki ]siliana napisał(a):
> w bankach pracuja tylko ludzie. a czasem, jak czytam takie wypowiedzi, to
> mam wrazenie, ze pisza tu sami ludzie nieomylni. ja takich nie znam. kazdy
> sie w zyciu zawodowym pomylil, ale krytykowac innych latwo. tez mnie
> wnerwiaja pomylki, ale wierz mi, ze nie znajdziesz instytucji, w ktorej nikt
> sie nie myli.
Wszystko polega jednak na tym, ze jesli pomyli sie ktos w normalnym
banku to mozna do niego isc, porozmawiac z kierownikiem/dyrektorem albo
nawet ze zwyklym pracownikiem, ktory wszystko zalatwi pewnie dosyc
szybko. Natomiast w mBanku mozna sobie porozmawiac z robotem na
infolinii, ktory ma klienta w du*ie, bo jest calkowicie anonimowy i
zgonie z procedurami spisze reklamacje, ktorej czas rozpatrzenia to
pewnie 30 dni. Oczywiscie po 30 dniach i braku reakcji ze stronu banku
mozemy sobie skladac kolejna reklamacje albo dla urozmaicenia reklamacje
od reklamacji. mBank to bankowy mcdonald i do powaznych spraw sie nie
nadaje, poniewaz tak jak piszesz "kazdy sie w zyciu zawodowym pomylil",
a w przypadku mBanku wyjasnienie pomylki, ktora jest zawiniona przez
bank zajmuje czesto kilkadziesiat dni.
--
Mithos
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.08 08:29 Sławomir Szyszło
- 07.09.08 23:56 Paweł Tyll
- 08.09.08 08:15 lwh
Najnowsze wątki z tej grupy
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?